Тони Ганчев Публикувано 28 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2019 Здравейте, имам следния проблем надявам се някой да помогне от тук да помогне. На въпросния автомобил вече се сменят 3 турбини, днес счупи 4-та. Всяка кара по 10-15 км. градски условия нормално шофиране. С изключение на 3-тата която изкара само извънградско около 150 км. При смяната на турбините се прави следното - свалят се всички турбо пътища, почистват се хубаво, сваля се интеркулерът, той също се почиства, сменя се маслото на двигателя. Първите 2 турбини взех от морга, последната я рециклирах (нова средна част с профиликатика на геометрията). Какви са според вас възможните причини ? Колата е Audi A3 8P 2.0TDI 140 BKD 2005г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 Баси случката, колега! 4 турбини, това не ми звучи никак евтино! Тук има капацитети, ще ти помогнат,макар че за първи път чувам за такъв проблем! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 Варианти всякакви, но преди да смениш 10 турбини, първо да се види точно какво налягане прави колата в движение, за да се види има ли ремап, пренадувания и т.н. Силно се надявам да сте го направили това нещо още в началото, преди да купуваш турбини на едро... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Ганчев Публикувано 29 Ноември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 (Редактирано) Не съм го правил това. Ще го направя тези дни след като рециклирам турбото. Редактирано 29 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
а1600 Публикувано 3 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2020 Налягането на маслото също се проверява при проблем с турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R8_lover Публикувано 31 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 (Редактирано) Здравейте, темата е стара, но аз съм със същия проблем. 1 към 1. 3 турбини смених, четвъртата е на път да гръмна (пак пренадува). Снощи я взех от сервиз и днес пак е с проблема. Идеи какво може да е ? Или колегата пуснал темата да каже как си е решил проблема. Благодаря предварително. П.С. налягането на маслото е мерено, нова средна част, актуатор - сменен, управление на вакуми - сменено, геометрия - сменена. Редактирано 31 Юли 2021 от R8_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тони Ганчев Публикувано 31 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2021 При мен проблема беше в дпф филтър-а, прекалено задръстен и връщаше изгорелите газове. Премахнах го и колата се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin12 Публикувано 16 Май Доклад Share Публикувано 16 Май Здравейте! Искам да попитам за същия модел автомобил. Докато си карах един ден, изведнъж започна да пуши много ,,бяло,,. Закарах я при моя майстор, той махна гърнето и видя, че всичко е в масло и каза, че това е от турбината. На следващия ден сменихме ядрото на турбината с чисто ново, но колата продължи да пуши и да ,,плюе,, масло в тази област. Можете ли да дадете съвет от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
а1600 Публикувано 23 Май Доклад Share Публикувано 23 Май Щем нова турбина пуши бяло дали е от турбина ? Провери все пак тръбата за маслото с ниско налягане(връщащата) дали е проходима Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване