Jump to content

Audi A3 8P 2.0 TDI BKD 140 - Проблем с турбо


Тони Ганчев

Recommended Posts

Здравейте, имам следния проблем надявам се някой да помогне от тук да помогне. 
На въпросния автомобил вече се сменят 3 турбини, днес счупи 4-та. Всяка кара по 10-15 км. градски условия нормално шофиране. С изключение на 3-тата която изкара само извънградско около 150 км.
При смяната на турбините се прави следното - свалят се всички турбо пътища, почистват се хубаво, сваля се интеркулерът, той също се почиства, сменя се маслото на двигателя.
Първите 2 турбини взех от морга, последната я рециклирах (нова средна част с профиликатика на геометрията).

Какви са според вас възможните причини ?

Колата е Audi A3 8P 2.0TDI 140 BKD 2005г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси случката, колега! 4 турбини, това не ми звучи никак евтино! Тук има капацитети, ще ти помогнат,макар че за първи път чувам за такъв проблем!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианти всякакви, но преди да смениш 10 турбини, първо да се види точно какво налягане прави колата в движение, за да се види има ли ремап, пренадувания и т.н.

Силно се надявам да сте го направили това нещо още в началото, преди да купуваш турбини на едро...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го правил това. Ще го направя тези дни след като рециклирам турбото.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Здравейте, темата е стара, но аз съм със същия проблем. 1 към 1.

3 турбини смених, четвъртата е на път да гръмна (пак пренадува). Снощи я взех от сервиз и днес пак е с проблема. Идеи какво може да е ? Или колегата пуснал темата да каже как си е решил проблема. 

Благодаря предварително. 

П.С. налягането на маслото е мерено, нова средна част, актуатор - сменен, управление на вакуми - сменено, геометрия - сменена.

Редактирано от R8_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте! Искам да попитам за същия модел автомобил. Докато си карах един ден, изведнъж започна да пуши много ,,бяло,,. Закарах я при моя майстор, той махна гърнето и видя, че всичко е в масло и каза, че това е от турбината. На следващия ден сменихме ядрото на турбината с чисто ново, но колата продължи да пуши и да ,,плюе,, масло в тази област. Можете ли да дадете съвет от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...