Jump to content

Работи на три цилиндъра


Recommended Posts

Сподели при кои други системи го има де. Да има нещо полезно като се зачете някой в темата. Явно слага КМЕ и не смее да каже че е майтап работа(по-лошото е ако не знае че е така). Аз лично съм го пускал и след това съм разменял дюзите иии познайте какво стана? Дюзите бяха Димко, ако има значение за някого. Ако колата е чисто нова и сложиш нова уредба ще покаже вярно, но след 100К доволно си ви лъже. За мен 100К за газови дюзи е доста добър пробег.

 

П.С. Дюзите не се мерят на размер на отвора, а на дебит. Отвора не става по-малък, а дебита им се променя

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е таблица за подбор на отвори. Те се избират спрямо мощността на двигателя на всеки цилиндър. Това се прави при инсталация. След като си направил отвора 2мм той не става 1мм. Ето и примера който е дал човека - цедката се е задръстила. Отвора на дюзите не е станал 1мм... Според това колко е задънена цедката, дебита е различен. Предполагам разбирате че дюзите имат износване и замърсяване. От там идва и различното количества гориво на цилиндър.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

56 minutes ago, Spama said:

След като си направил отвора 2мм той не става 1мм.

A като се запуши дюзата какво се случва, да не би случайно да се намалява отвора?

Я прочети какво е дебит и ела пак.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми обясни тогава, понеже съм невежа. Какво общо има схемата която си дал с износен и зацапан инженер? Обясни ми и за хода на буталцето което се регулира при валтек дюзите който си дал за пример. Ако може да ми кажеш и къде се намират тия дюзи които се оразмеряват. Обясни ми за минимално инжекторно време. Може да ми обясниш и за време за отваряне и затваряне на инжектора. Кажи ми и колко дюзи си поправил само като си "коригирал" отворите им. Според твоята логика инжектор за 30лв и за 150лв които имат рестрикция от 2мм имат еднакъв айрфлоу ли? Гледам ни интегрираш [emoji16] ето ти поле за изява

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се успокой, никой не ти е виновен, че не си изкарал осми клас. После обясни какво е

Quote

износен и зацапан инженер?

 

Редактирано от Springsteen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм спокоен не ме мисли. Дреме ми на моркова че приказваш за нещо което не разбираш. Да ти подскажа само че дюзи тип Валтек/Риал имат ход на буталцето 0,40 до 0.70 и при отвор 2мм имат различен аирфлоу. Отворите за които говориш са на изхода на инжектора, а колегата му е зацапан входа с цетката. Обясни ми как се намалява отвора точно? Проучи нещата и кажи дали съм прав.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворите на изхода на инжектора бяха елементарен пример, който ти не успя да схванеш. Картинката я пуснах в отговор на ей тая глупост.

6 hours ago, Spama said:

П.С. Дюзите не се мерят на размер на отвора, а на дебит. Отвора не става по-малък, а дебита им се променя

Още по-прост въпрос ще те питам. Като е зацапана мрежата на дюзата, намалява ли се дебита ѝ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става, като се запуши една дюза и от 2.3мм стане на 1.2 мм?

Печен си ей [emoji16] намаляването на дебита няма общо в случая с отвора на дюзите. Обясни ми за какво я прати тая схема само [emoji16] кажи и защо пита колегата как компютъра разбира за отворите на дюзите? Мога да ти обясня как и компютъра проверява че има промяна в дебита на дюзите ако искаш.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Spama said:

Мога да ти обясня как и компютъра проверява че има промяна в дебита на дюзите ако искаш.

 

 

Ооо да разкажи, но първо ми отговори на горният въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш да научих ето, монтирам AC Stag,KME и LPGtech, като първите две го имат и на най бюджетния им вариант, последния скоро но толкова с уроците другото се плаща, толкова от мен не ми се спори с радио, дано съм бил полезен :)

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех ще падне чакане да ме интегрират явно... Човека каза че не е лесно... Когато компютъра има коректно зададени параметри за използвате инжектори той знае колко време преди желаното впръскване да подаде импулс( дюзата има време за отваряне) и спира малко преди да завърши такта ( дюзата има време и за затваряне), по време на този процес се следи налягането и в какви граници се мени то. Ако пада в налягането на някой инжектор се различава от другите компютъра изчислява корекции. Няма да ти каже ползваш 2.3мм дюза... По тоя начин са преценили да мерят дебита, не мм в няква си таблица. Наблягам на това че ги сравнява една с друга, ама те са на 100К. Идеята е добра ако няма гняс в инжекторите. Времето за отваряне и затваряне отива на... Също така ако има разлика в компресията (дори и не драстична), свещите не са сменяни или има проблем с бобина/кабел... А ако има пробив в някой от маркучите след дюзата е още по безсмислен теста. Дали има някой от тия проблеми, шанса е 50/50. И така теста е ИЗЛЮЧИТЕЛНО точен. Следващия път като ми попадне Стаг 200 ще се загледам дали го има определено. Виждам че колегата иска пари вече ама да го питам освен полски хубави не предлага ли [emoji16]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...