Как се казва този маркуч?

Recommended Posts

Здравейте имам следният проблем. На скоро се сдобих с Ауди А4 Б5 1.9TDI 90к.с  98г. Имам един спукан маркуч който хвърля масло и мотора е целият е масло (маркуча съм го оградил на снимката ). Въпросът ми е следният как се казва този маркуч за да го поръчам и да го сменя?


Ако може да ми препоръчате марка за маркуча. (Снимката е примерна)

Share this post

Link to post
Share on other sites

Маркуча е за картера вентилация. Задължително трябва да е масло устойчив. Преди години бях взимал от руски автомобил нов зелен масло устойчив за цена около 5 лв. С малко рязане си възстанових цялата картера вентилация за малко пари. По спомен преди беше около 50 лв. Само единият.

Share this post

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.