-
Content Count
709 -
Joined
-
Last visited
About bobitur
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
audi a4 b5
Персонална информация
-
Location
майна
Recent Profile Visitors
1,847 profile views
-
Купувам добавка, нож за предна броня за а4 в5 фейслифт. 0897 седем, едно, шест 500 Георги
-
Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш. След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи.
-
Ламарини 2, от към блока 1 и към егр 1, но поне 2 ММ дебелина. Да не сложиш от капачка на буркан като мен. 2 бр. Ако решиш един ден да върнеш егр. Ако не 1 бр. Отдолу към блока. Слагаш болт 6мм. отрязан в вакума към егр. При мен колата в Германия така бяха го затапили с отрязък от болт. Почистващ хубаво колекторите и колата ще диша по леко, без еко клапана. Относно загряването разликата с и без егр е малка. Има много изписано относно трудното загряване зимата на тди.
-
Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки. На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем.
-
Дай лог и на 3,8 и 11 канал. На 1, 3 и 10 канал.
-
Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух.
-
Акутатора се настроива само на стенд или майстор който много разбира в движение.
-
Лого на 3 8 и 11 канал. После на 3 10 и 11. В движение на 100 процентА педала на газта на 3 и 4 скорост.
-
Клапи колега.
-
Следя темата турбото е сменено, колега. За съединител по добре е твърд маховик от 1з.
-
Мапера, има добри отзиви от него в нета. Мисля, че ще те насочат добре за плюсовете и минусите за чипосване.
-
Евала, колега много без аварийни. Замисли се за спирачките и на тях ще трябва ъпгрейд.
-
Релето е проблема.
-
А колата е?
-
Стоповете светят ли?