bobitur

Members
  • Content Count

    708
  • Joined

  • Last visited

About bobitur

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    audi a4 b5

Персонална информация

  • Location
    майна

Recent Profile Visitors

1,560 profile views
  1. Както се вижда не достига гориво. До 2700 оборота гориво има и от там турбо и дебитомер са в нормите. В един момент пренадува, но н75 го коригира. След 3000 оборота еку-то иска 1.948 налягане, но турбото не ги достига, хем че н75 отваря повече не достига искането налягане. Може и да има пропуск от турбо надува, но е много малък и трудно ще го хванеш. След 3000 оборота горивото пада, което не трябва да е така и от там дебитомер и турбо с по-ниски показатели. Изчисти цедката в резервоара и продухай с компресор входящия маркуч, но задължително махни капачката на резервоара когато го правиш. Ако не се оправи търси проблема в помпа или дюзи.
  2. Ламарини 2, от към блока 1 и към егр 1, но поне 2 ММ дебелина. Да не сложиш от капачка на буркан като мен. 2 бр. Ако решиш един ден да върнеш егр. Ако не 1 бр. Отдолу към блока. Слагаш болт 6мм. отрязан в вакума към егр. При мен колата в Германия така бяха го затапили с отрязък от болт. Почистващ хубаво колекторите и колата ще диша по леко, без еко клапана. Относно загряването разликата с и без егр е малка. Има много изписано относно трудното загряване зимата на тди.
  3. Така с телефона трудно ги разчитам. Ако не ти е проблем конвертирай ги в Ексел формат. И ги постни като снимки. На пръв поглед горивото с покачване на оборотите оставя същото с 3000 оборота около 40мг. На 3300 също. Въпроса е еку- то ли го реже или помпата не смогва. Или запушени маркучи, цедка или филтър. Защо не пробваш с една бутилка двата маркуча гориво да илиминираш филтрите и резервоара като проблем.
  4. Дай лог и на 3,8 и 11 канал. На 1, 3 и 10 канал.
  5. Да дебитомера не прави нужните единици. Но той е свързан с горивото и турбото. Може еку-то да го реже. Като няма достатъчно гориво съответно няма турбо надув и въздух.
  6. Акутатора се настроива само на стенд или майстор който много разбира в движение.
  7. Лого на 3 8 и 11 канал. После на 3 10 и 11. В движение на 100 процентА педала на газта на 3 и 4 скорост.
  8. Клапи колега.
  9. Следя темата турбото е сменено, колега. За съединител по добре е твърд маховик от 1з.
  10. Мапера, има добри отзиви от него в нета. Мисля, че ще те насочат добре за плюсовете и минусите за чипосване.
  11. Евала, колега много без аварийни. Замисли се за спирачките и на тях ще трябва ъпгрейд.
  12. Някои кабели не могат с кракната версия. От къде се сдоби с него? Нямаше ли кракнат софт към него?