NikiN Публикувано 15 Март 2007 Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 Колеги, моля за съдействие, вчера си взех а4 и гледам не работи десния заден фар за магла, разглабям аз и виждам че няма крушка, свалям крушката от другия фар и я слагам на гнездото на десния фар - пробвам и светна, отивам взимам крушка, слагам светва, и вече започвам да поставям фара- десния, и видах че е дупката за крушката за мъгла е запушена. После се сетих че такова нещо съм виждал и на голф, ама после!Въпросът ми е защо така?? Дали се натоварва нещо ел системата, ако си пробия дупката и си сложа крушка проблем ли ще е?? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 15 Март 2007 Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 (Редактирано) Не е проблем.Само да ти кажа като участник в движението много се изнервям,ама МНОГО,когато тоя пред мен си е палнал стоповете за мъгла БЕЗ да има такава .Моля те ползвай ги само по предназначение. Редактирано 15 Март 2007 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бате Весо Публикувано 15 Март 2007 Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 Габаритът за мъгла в 90% от случаите е само на левия стоп. Така е и на Аудито ми, така беше и на Опела преди. Не се занимавай да дупчиш и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiN Публикувано 15 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 Естествено ще ги пускам само по предназначение, но защо да няма на единия фар, някак си леко ме дразни, а иначе ми е ясно защо точно на левия има? Товари ли се нещо ел системата там, да не почнат да греят кабели? и най вече щото съм решил да дупчя, дайте идея с кво да го направя??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
preatorian Публикувано 15 Март 2007 Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 Ако искаш дупчи нищо няма да стане ще имаш 2 светлини за мъгла а на вапроса ти защо само от ляво има крушка и дупка еми така ги прават фабрично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 15 Март 2007 Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 По закон са отляво, нали ако те настигна в мъгла и тръгна да те изпреварвам логиката е да видя къде е края който искам да заобикалям. Аз ти предлагам да ги размениш, за по-интересно що не си преместиш твоята отдясно, после чакаш много яка мъгла, тип Тунджанско поречие и си караш- Залагам 100лв че първия който те настигне ще те трясне от ЛЯВО- ще станеш хечбег лекичко. Друг номер да те науча, слагаш го отдясно и отиваш на преглед- 100% гаранция че си върнат за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiN Публикувано 15 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2007 продупчих го, сега си бачка перфектно и си има симетрия, само ме притеснява да не греят кабелите, или нещо друго нямя да се случи, ще ги пускам само при мъгла, то те са си и за това. На някой бачкат ли му и двете светлини, карал ли е на дълъг път със тях, проблеми????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audia6tdi Публикувано 4 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2007 Да, така са фабрично. А на въпроса дали ще греят кабелите - НЕ, дори няма да ти претоварят електрическата схема. Защо е само един фабрично? - Защото мощността им е като на стоповете, т.е. 50W и има опасност да се бъркат със стоп (особено ако липсва трети стоп).Ползвай ги по предназначение и помни, че ако има нещо което фабрично е направено, то най-вероятно си има причина за това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NikiN Публикувано 5 Юни 2007 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2007 Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване