GiN

Members
  • Content Count

    4,967
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About GiN

  • Rank
    Тураник
  • Birthday 07/14/1981

Друго

  • Kaра
    А6 4F ASB

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

6,085 profile views
  1. Трябва да махнеш страничната кора, кората на колонката, това за начало е най-лесно. Внимавай да не счупиш щипките и да не пробиеш въздушната възглавница.
  2. Ицглежда да е спукан малкуча...Водата трябва да излиза само извън купето.
  3. Пробвай ис повече сила, с 'почукване'. С каква тел бъркаш ? Аз ползвам едното жило на мостов сабел 2.5квадрата с изолацията, като гледам медната тел да не стърчи отпред за да не пробие
  4. Сипи малко водичка да се разкисне през ноща и утре пак пробвай с телта.
  5. Бъди внимателен, нежен 🤣 като мушкаш...да не извадиш маркучите. Разгледай тази тема. https://www.drive2.ru/l/7044187/
  6. Като отвориш предните врати, тук има черна гумичка с изход за водата от шибидаха.
  7. Карам ФВ Кади, купувано чисто ново 2016 декември, до сега съм направил 211000км. Волана е изкуствен, полу гумен, полу пластмасов, вече започна да се бели, образуваха се малки язви. Та в тоя ред на мисли, кола на 11 години примерно, дори и премиум, то само слънцето да го е пекло тоя волан, щеше да почне да се бели, да пуска черно и тн.
  8. И при мен минава от автоматичен към ръчен при цъкане на перата. Аз си го ползвам при изпреварване и дълго спускане. После след около 30-40 секунди, ако не съм цъкал перата, пак се връща в автоматичен.
  9. А кои модели мултимедия сте купили монтирали? Линк, снимка може ли?
  10. Харесва ми много! По моя вкус е и на първо четене от снимката изглежда всичко да е станало пееерфектно.
  11. GiN

    Багажник

    https://nasauto.bg/amortisyor-bagazhnik-za-audi-a6-4f2-c6-30-tdi-quattro-19477-p2293093.html Такива сложих аз. Доволен съм. И при мен има един много лек 'откат', просто така са направени пантите, не са виновни амортисьорите. Като си сложил стария, който е с по-малко сила, решаваш това, което дразни, но новия предполагам ке се скапе по-бързо.
  12. Колега Pufa, не трябва да се подава /пуска/ ток допълнително. Откачаш стария акумулатор, ако искаш спазваш реда на клемите, ако не искаш, не спазваш. Слагаш новия акумулатор, по-горе клемите пак ако искаш. Следва да се направи адаптация с вагком на модула за управление на акумулатора и си готов. Ако стъклата са си забравили краните положения, вдигаш ги и ги сваляш няколко пъти и си готов.
  13. Да, даже сега мисля да купувам и один, макар, че разликата от китайския и техния минава 80лв. мисля пак от тях да пазарувам. Само не знам още от къде да купувам софтуерчета фърмурчета и тн.