Deathrun Публикувано 3 Май 2020 Доклад Share Публикувано 3 Май 2020 Здравейте! А4 Б7 1.8т 163 BFB на предно. Колата има странни, равномерни вибрации на празен ход. По принцип не ми е проблем, но открай време много започнаха да ме дразнят и започнах да се чудя защо. Студен първи старт, момента, в който падат от 1200 до 900 няма нищо. Когато хлопне на 900 и започват тези равномерни вибрации. Не е тресене, а вибрации. Пределно ясно ми е, че не сте гадатели, но очаквам предположения. Тампони на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Май 2020 Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 А каква е разликата между тресене и вибрации? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deathrun Публикувано 4 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2020 При едното ти падат пломбите, другото се понася. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 5 Май 2020 Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Имах такива вибрации на празен ход колега с 1.8Т 150кс, оказа се маховик. Изчезваха като подам газ но на празенход си вибрираше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deathrun Публикувано 5 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2020 Искаш да кажеш, че е за смяна ли, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 6 Май 2020 Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 Ами да, смених маховика заедно със съединителя пълен комплект 1200лв ми излезна на Luk, и всичко заспа. При мен тва беше проблема с такива симптоми. При теб бива някой майстор да погледне но имай в предвид че може и тва да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deathrun Публикувано 6 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 Предишния собственик ми каза, че го е сменял, защото много започнал да му отделя отгоре. При закупуването в сервиза я гледаха абсолютно отвсякъде, а на момчето му направи впечатление, че има леки вибрации на празен ход, но каза, че най-вероятно е някой тампон на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване