astonix Публикувано 20 Май 2020 Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Здравейте колеги, сравнително нов съм във форума и не успях да намеря подобна тема с този проблем или решението му. Ако има такава, моля да я споделите и съответно махнете моята тема. От както имам колата климатика не е работел. Преди време само го бяха измерили за налягане и съответно нямаше. Сега смених компресора, системата държи налягане от 8-9, надухме я на 14.5 бара с азот и не изпуска. Съответно след това напълнихме около 200гр. фреон но компресора така и не тръгва. При замерване на конектора към компресора - при изключване на ECON пуска 13.. волта и след около 5-6 секунди сваля на 8-9волта. На VCDS показва че към компресора отиват 0.032 А и като минимални за работа 0.05А. На колегата от когото свалихме компресора изкарва от сорта на 0.600А, а и точно защото свалихме компресора от него не смятам че е този клапан(N280). Съмнявах се дали не е слаба маса към буксата, защото това прочетох в чуждестранни форуми, но и не измерих на ампераж а само волтажа, като плюса беше в буксата а маса директно от акумулатора - тогава отново от 13 пада на 8-9 волта. Някакви идеи? И ако може някой да спомене(тагне) bsdnikolv, понеже съм чел негови теми и явно знае за електрониката на тази кола. Благодаря предварително! bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astonix Публикувано 20 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2020 Забравих да спомена, че изкарва грешка 01232 Open or Short to plus. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване