Itso K Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Здравейте. Имам следния проблем. Преди време, преден ляв спирачен апарат понякога ми затягаше (не искаше да връща) и джантата се нагряваше. Карах така, докато не блокира напълно и го смених (с втора ръка). Сега и този започна да грее, след няколко месеца каране (карам я редовно). Смисъл джантата не е гореща, можеш да си държиш ръката, но е топла. Значително повече от дясната, която също е топличка. Задните са лед. Направих следния тест - карам на дълго без абсолютно никакво натискане на спирачката, спирам с ръчната, пипам, пак е топло. Не толкова, но пак грее (понякога повече, понякога по-малко, но винаги повече от дясната, която също е топичка). Очевидно има някакво триене. Въпросът ми е, нормално ли е да има триене и дали е възможно нещо да ги скапва тия апарати. Ама пък все в ляво... Съвпадение? Възможно ли е да е нещо друго, не спирачките? Но пък отначало като го смених, не грееше. Дисковете и феродото са нови, маркучите ги сменявах преди 2-3 години и като сменявах апарата си течеше струйка от тях, т.е. едва ли са запушени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rams Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 (Редактирано) ....провери водачите на супорта и ги смени , препоръюително е да смениш буталото и семерингите на спирачния апарат...!!!! Редактирано 31 Юли 2020 от rams Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itso K Публикувано 31 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Тоест да си купя ремонтен комплект и да си рециклирам ли как се казва, спирачния апарат? Доста съм зле, дали ще се справя сам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 31 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 Коя година е колата. Брах много години ядове с апарати от първите В3. Смених ги със същите втора употреба. Пак блокиране от едната или другата страна. Всичко смених няколко пъти и нищо. Всичко ново и нестава. Що пари и работа.Накрая смених модела апарати и всичко заспа. Повечето В3 които видях тогава бяха с един вид апарати,а при мен различни. Мойте бяха на Ате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itso K Публикувано 31 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2020 89г. Апаратите не знам какви са, къде да видя? Тоест нещо ги скапва, или самите те са дефектни и не карат дълго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 2 Август 2020 Доклад Share Публикувано 2 Август 2020 или спирачната помпа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itso K Публикувано 2 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2020 Ако е помпата, няма ли да имам проблеми и с другия/те? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 3 Август 2020 Доклад Share Публикувано 3 Август 2020 При мен стегна предно дясно колело. Изпуснах малко спирачна течност от пробката за обезвъздушаване и спирачката отпусна. После не можах да обезвъздуша. Смених помпата, защото старата не можаха да рециклират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itso K Публикувано 4 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2020 Сигурен ли си, че говорим за помпата, а не за спирачния апарат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 7 Август 2020 Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Да. Тази която е на сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itso K Публикувано 7 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2020 Ако е от помпата, няма ли да заяждат всички, а не само едното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Може би само двете. Аз съм с А4 куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Itso K Публикувано 9 Август 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2020 На мен ми заяжда само единият, така че едва ли е помпата. Мисля, че спирачната течност ги скапва, не съм я сменял отдавна. И тук изникват нови два въпроса: 1. Ако е от нея, няма ли да имам проблеми и с другите? 2. Как по дяволите се сменя спирачната течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване