Jump to content

Няколко въпроса относно Audi 100 2.0 16V


Svetlin01

Recommended Posts

Здравейте ! Първо да се представя : Казвам се Светлин и имам щастието за първа кола да карам Audi  100  2.0 16 v  quattro .  Аудито  го имаме в семейството от 2007 година и още оттогава , когато бях  все още  едно много малко хлапе , знаех ,че някой ден  това ще бъде моята кола :) .  Да не ви отегчавам повече , а да си задам въпросите  :D  :

1. Километражът ( големият , който отчита общите километри и този , който се води trip meter ) не работи. Разрових се в подобни теми във форума и открих , че причината се крие в  едно малко зъбно колелце , което доколкото разбрах е направено от материал , наподобяващ , поне лично за мен , на силикон . Свалих таблото  , демонтирах километража и наистина това зъбно колело беше счупено . Видях , че в интернет се продават чисто нови такива метални и си поръчах . Монтирах го , сглобих таблото на колата , тръгнах да тествам дали се отчитат изминатите километри , но навъртя 200-300 метра и спря да отчита . Свалих таблото , разгледах пак внимателно , но не видях нищо съмнително и си го сглобих отново .  Пак подкарах колата за тест , но километражът отчете 100- 200 метра и пак спря . Разглобих таблото за пореден път и  този път видях , че малки парченца от старото зъбно колело са останали по повърхността на километража .Сетих се , че  тази мизерия може да идва  от тези остатъци  ., Изчистих ги  ,  даже продухах внимателно и с прахосмукачка  и сглобих таблото , но резултатът беше същия - 100 метра и спря да върти .  Искам да ви питам , възможно ли е проблемът изобщо  да идва от тези малки остатъци от старото зъбно колело , защото може да са останали още и да не съм видял ? Ако е така , как мога да разглобя напълно километража , защото аз стигам до частта , където свалям платката и вадя буренцето с въпросното колелце ?  Иначе скоростомерът си работи нормално . Таблото го свалям 5 пъти в рамките на няколко дни и вече и на сън да ме бутнете , го свалям за 10 минутки :D

2. Другият ми въпрос е , тъй като след като свалих таблото , реших да сменя и всички крушки за осветление ,  контролни лампи и т.н  , защото не ми светеше определена секция на километража и уреда за температурата на охладителната течност  не се виждаше  ясно , след като смених крушките всичко светна  много по-добре , но километражът някак си пак свети слабо .  Сложил съм крушки 1.1 вата осрам  . Такива ватове ли трябва да са крушките , или трябва да са по-силни ? Страх ме е , че ще стопят нещо. 

Благодаря за отделеното внимание и ще чакам вашите отговори !  :)

Редактирано от Svetlin01
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...