stefan_teko Публикувано 17 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2020 Здравейте колеги!!! Идва зима и по студено време и при 2.5тди започват проблемите с паленето 😁 Преди 2г. смених 6 свещи проверено е гнп в норми сменени всички маркучи за горивото и върти и едвам пали сутрини при по сериозни студове. За сега горе долу се държи до -1,-2 градуса ,в реномиран сервиз ми казаха ,ми стара кола е така ще палиш с леко гас да ама не същата работа. Въпроса ми е следния преди 5г сменях едно лято темп.датчик този на охладителната течност. Възможно ли е тои да не дава правилни стойности и да бърка колата. Другото което знам е ,че дебитомера не дава хубави стоиности възможно ли е да е от него. Преди 2г сменях валове и майстора и даде предварение в най-големите Януарски студове палеше от половин оборот но много ми риташе кутията и си я върна както си беше в някакви си тяхни стоиности и започна пак така зле да пали. Има ли вариант някой от тези 3 неща колата така трудно да пали ??? Благодаря много и ако има разбирачи от Софийска област да ми пишат да я прегледат. Хубава вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 21 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2020 никакви надежди. Свързах се с едно момче от горна баня софия ми го препоръчаха Тодор Митев той само диагностик ли е или ги и прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване