Wishiper Публикувано 5 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 Здравейте, не съм сигурен дали това е правилното място за темата, но реших тук да пиша. Харесах си наскоро едно ауди а5 2010 2.0 Дизел 143к.с. Автоматик - мултитроник. 4/5 врати Аудито изглежда доста запазено визуално и е на 165 000 километра, собственика е познат и колата е купувана от ауди с първа регистрация 2012. Четох доста неща за мултитроника и реално в единия от сервизите още преди да я прегледат, ми казаха мултитроник не ти трябва. Колата ми я дават на доста добра според мен цена и се чудя дали реално тази трансмисия е толкова зле колкото казват и заслужава ли си риска с нея. Ще съм ви благодарен да ме посъветвате как да реша дали да я закупя и съответно алтернативите за други двигатели и трансмисии, благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 5 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 Тествай возилото, кутията трябва да работи плавно във всички режими, ако не е мародерствана и занемарена, километрите и силата, упражнявани върху нея не са много. Всякакви мнения, но за мен тази кутия с двигател 200 коня се справя много сполучливо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wishiper Публикувано 5 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 @Aleks67 Ами истината е, че не разбирам достатъчно за да преценя само от каране на автомобила, тъй като опита ми като шофьор не е голям. Но колата е карана от жена през цялото време и не мисля, че е натискана и карана, както примерно някой мъж би я карал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 5 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2021 Не е нужен предишен опит, плавност е ключовият момент. Потегляне с отпускане на спирачката и без газ или съвсем лека такава. По същият начин за назад. Ако искаш рязко ускорение е нормално да пририта, но и местенето на колата се случва по-рязко при това. Има симулация на ръчни предавки, там можеш и да я "нервираш" по-сериозно, но говорим за нормална експлоатация в режим Директ. Тресе ли или е нервна без да я зориш, значи нещо не и е наред. Виж в раздела за А4Б8 има тема за мултитроника, щом те притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване