Jump to content

Aleks67

Members
  • Мнения

    806
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Aleks67

  • Рожден ден 27.01.1967

Друго

  • Kaра
    Audburg

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    The Big Village
  • Интереси
    разни...

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Aleks67's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз моите ги спрях с приложение от телефона. Кариста. И куп други донастройки...
  2. Щом е имало запаметени номера, те няма откъде да се вземат от Нищото. Според мен има модул, но е деактивиран. Ако ВСДС ти е сложен, бих предложил Кариста или подобна програма, но нищо не гарантирам. Докато не се увериш на 100 процента, не се отказвай!
  3. Остави на контакт и сканирай за устройства с телефона, ако има ще го разпознае. В името на устройството присъства AUDI, така че няма как да го подминеш...
  4. Преди време Маднес_ите ми се видяха доста читави пичове, можеш да се обърнеш И към тях... 👍
  5. @tarikata_cs А колко е била преди това?
  6. Е да, но само докато запали, после всичко си бачка...
  7. Прочетете за грешки и адаптирайте, явно е моториката на клапите. Не знам защо никой не се отзовава?..
  8. Не е нормално на "изнанагорно", само с отпускане на спирачния педал трябва да поеме "полекинко". При 1500 об/м вече пили гумите... Явно се е заформил задълбочаващ се проблем със съединителите. Намерете качествен и съвестен диагностик и монтьор, докато не е родила кутията.
  9. Aleks67

    Обща тема: Audi A4 B8

    Някои с 16 излизат фабрично, но стоят някак малко нелепо на това купе...
  10. Не е зле да си имате една щека, проверете за каталожния номер и си поръчайте. Там отпадат всякакви съмнения... А между другото и на мен се е случвало да получавам колебливи показания след пълна смяна, но после се стабилизират данните. Очевидно разполагам и с щека.
  11. Напълно възможно. Ако предприемеш ремонт, заменяй САМО с оригинални тампони!
  12. Понеже притежавах модела със същия двигател, експлоатиран от мен от 111000 до 192000 (поне по километраж), харчът му беше от порядъка на 1,5/12000 - 15000 км (сменях го на 2 години средно) . Предимно градско каране и не повече от 2 магистрали годишно. Нищо не съм ремонтирал по двигателя. Това го пиша само за сравнение. По спомен сипвах MOTUL 8100 X-CESS 5W-40. Ако няма теч, значи го гори.
×
×
  • Create New...