Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, питането ми е за всякакви мнения относно споменатото ауди в заглавието S8 4.0 tfsi 2012/2014 модел евентуални проблеми и дефекти и при оглед на какво трябва да се обърне внимание. Колата е на 82 000 км. 

Редактирано от branko1595@gmail.com
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за каква цедка става на въпрос колега, дочух че нямат горивен филттър ами цедка за тази цедка ли става на въпрос. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една цедка, която се запушва и ебава майката на турбините. Самата цедка струва стотинки, но се разглабя половината мотор за да се подмени. В Порше струва около 2.000 лева, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, а как трябва да я проверя всичко ок ли е след като се разглабя половината мотор предполагам с диагностика също така и помпите за високо налягане.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цедката няма как да я провериш с диагностика, разглабяш, сменяш и ти си човека. Новата цедка е ревизирана и няма да ти се налагат повече смени. Помпите се сменят, когато колата започне да пали трудно на топла кола, това е най-показателния признак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...