-
Content Count
467 -
Joined
-
Last visited
About Бако Мецан
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
111
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
София
Recent Profile Visitors
1,867 profile views
-
Естествено! Бай Ставри е къде-къде по-грамотен от тия некадърници в Порше...
-
Евала, бате! Дълги километри да ѝ се радваш! Дай още някоя снимка да оплакнем окото.
-
Правилно, само цедката няма признаци, помпите и вентилацията като се обадят. Абе мотора като цяло е доста здрав и изненадващо икономичен. 100-150к са нищо за тоя мотор ако е поддържан като хората. При мен вече е на над 230к км и е пушка. Иначе на колко км се появяват проблемите е Божа работа, при мен първите помпи заминаха на 210, при други на 100 са сменяни 2 пъти.
-
Сервизна акция има одавна, но не поемат целия ремонт, а някаква част от него. За помпите трябва са покараш колата, няма как да разбереш веднага, освен ако не са тотал, като цяло ако колата пали трудно след като е загряла е ясен знак, че са тръгнали. Иначе струват 2 и нещо от Райно, смяната е 100-200 лева и става за половин час. Картерната вентилация при мен замина докато пътувах и я правиха в Порше в Австрия, 2.5 евро, тук предполагам е същата цена, но в лева. Като се преебе светва чека и започва да вие на умряло, няма как да не разбереш. Нищо фрапантно няма като цена за ремонти, скачай смело като кьорав от брег.
-
Тва сериозно ли? Явно от собственик на Опел Астра си черпил информация. Двигателя е здрав, трябва да се смени въпросната цедка на турбините, която се запушва и МАСЛО не достига до турбините. Цедката струва стотинки, но работата е много. Друг проблем е, че помпите за високо налягане заминават, но там не е страшно, сменят се за 15 мин. Картерната вентилация също е проблем. Това са трите най-често срещани проблема про този мотор, има и разни други дреболии, като стапяне на уплътнения на маслените магистрали, но това са бели кахъри. Ако вземеш кола с керамични спирачки, хубаво е да провериш колко живот има в тях, защото наскоро имаше промоция в Порше за предни и задни дискове и накладки - 48.000 лева беше комплекта, от педесе и нещо беше свален. Подръжката в сравнение с 4.2 ще е по-евтина. Смяната на масло в Порше е 600 лева. Колата е чук!
-
Zdr imam a8. 4.2d 385k 2015g светна ми abddlue ими исписа 1000км изтрита грешката и слети 400км пак се появи нещо като информация
-
Еее и RS8-цата не е лоша, стига.
-
Мнение за Audi S6 2012- конкретна обява
Бако Мецан replied to SeaKor's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Колата не е лоша и цената и е честна имайки предвид, че няма екстра да я няма. Щом скоростите са оправени евентуални ядове може да имаш с помпите за високо налягане, но там не е страшно. Попитай също дали е сменена цедката за маслото на турбините, че там също може да стане смрад. Иначе изглежда супер и мотора е чук ако е гледан добре. -
Смяна на масло на автоматична скоростна кутия ZF 8 степенна
Бако Мецан replied to plamen_audia4's topic in type 4G
Никой не препоръчва машинна смяна на масло в кутия, в Ауди дори им е забранено. -
Мнение за А6 4g от конкретна обява
Бако Мецан replied to thedestroyer91's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Бате, ти кво ше си причиниш с тоя варел, не е истина. -
@P_PETKOV чул ли си ги тия?
-
Вижте на какъв клип попаднах. Естествено не изключвам варианта, че е някаква реклама на това масло. Не съм го чувал никога, уж не било хидрокрекинг. Някой някога по някаква причина да се е сблъсквал с това масло? https://partnumber710.com/#
-
Съвет Audi A6 Limousine 3.2 FSI quattro
Бако Мецан replied to BORISxBG's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Взимай колата ако ти харесва, тука ако ги слушаш само ония масларник 3.0 TFSI тряя караш всичко друго е заплюто.