Бако Мецан

Members
  • Content Count

    467
  • Joined

  • Last visited

About Бако Мецан

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    111

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,867 profile views
  1. Естествено! Бай Ставри е къде-къде по-грамотен от тия некадърници в Порше...
  2. Евала, бате! Дълги километри да ѝ се радваш! Дай още някоя снимка да оплакнем окото.
  3. Правилно, само цедката няма признаци, помпите и вентилацията като се обадят. Абе мотора като цяло е доста здрав и изненадващо икономичен. 100-150к са нищо за тоя мотор ако е поддържан като хората. При мен вече е на над 230к км и е пушка. Иначе на колко км се появяват проблемите е Божа работа, при мен първите помпи заминаха на 210, при други на 100 са сменяни 2 пъти.
  4. Сервизна акция има одавна, но не поемат целия ремонт, а някаква част от него. За помпите трябва са покараш колата, няма как да разбереш веднага, освен ако не са тотал, като цяло ако колата пали трудно след като е загряла е ясен знак, че са тръгнали. Иначе струват 2 и нещо от Райно, смяната е 100-200 лева и става за половин час. Картерната вентилация при мен замина докато пътувах и я правиха в Порше в Австрия, 2.5 евро, тук предполагам е същата цена, но в лева. Като се преебе светва чека и започва да вие на умряло, няма как да не разбереш. Нищо фрапантно няма като цена за ремонти, скачай смело като кьорав от брег.
  5. Тва сериозно ли? Явно от собственик на Опел Астра си черпил информация. Двигателя е здрав, трябва да се смени въпросната цедка на турбините, която се запушва и МАСЛО не достига до турбините. Цедката струва стотинки, но работата е много. Друг проблем е, че помпите за високо налягане заминават, но там не е страшно, сменят се за 15 мин. Картерната вентилация също е проблем. Това са трите най-често срещани проблема про този мотор, има и разни други дреболии, като стапяне на уплътнения на маслените магистрали, но това са бели кахъри. Ако вземеш кола с керамични спирачки, хубаво е да провериш колко живот има в тях, защото наскоро имаше промоция в Порше за предни и задни дискове и накладки - 48.000 лева беше комплекта, от педесе и нещо беше свален. Подръжката в сравнение с 4.2 ще е по-евтина. Смяната на масло в Порше е 600 лева. Колата е чук!
  6. Zdr imam a8. 4.2d 385k 2015g светна ми abddlue ими исписа 1000км изтрита грешката и слети 400км пак се появи нещо като информация

  7. Еее и RS8-цата не е лоша, стига.
  8. Колата не е лоша и цената и е честна имайки предвид, че няма екстра да я няма. Щом скоростите са оправени евентуални ядове може да имаш с помпите за високо налягане, но там не е страшно. Попитай също дали е сменена цедката за маслото на турбините, че там също може да стане смрад. Иначе изглежда супер и мотора е чук ако е гледан добре.
  9. Никой не препоръчва машинна смяна на масло в кутия, в Ауди дори им е забранено.
  10. Бате, ти кво ше си причиниш с тоя варел, не е истина.
  11. Когато ти се разтропа веригата, тогава я сменяй. На същия мотор при мен се разтропа на 60.000 км. Наскоро чух, че пак на такъв мотор са сменили верига превантивно на 720.000 км. Никой не може да ти каже кога ще замине при теб, ако не тропа - карай.
  12. Вижте на какъв клип попаднах. Естествено не изключвам варианта, че е някаква реклама на това масло. Не съм го чувал никога, уж не било хидрокрекинг. Някой някога по някаква причина да се е сблъсквал с това масло? https://partnumber710.com/#
  13. Взимай колата ако ти харесва, тука ако ги слушаш само ония масларник 3.0 TFSI тряя караш всичко друго е заплюто.