simeon_bt Публикувано 26 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2022 (Редактирано) Здравейте! Имам един засукан проблем с маслото при А4 B8 2009 г., 2.0 TFSI CDNC 211 к.с. Проблема със сегментите е отстранен гаранционно - за последната година (12 хил. км) не съм доливал масло и не стигна минимума до смяната на маслото. Скоростната кутия е 7-степенна S-tronic. Показва червената грешка за нивото на маслото - Switch the engine off and check the oil level. Сменихме маслото и филтрите, датчиците за нивото и налягането на маслото, също и клапан за налягането (не съм сигурен за точните им наименования). Налягането на маслото е замерено в ниски, средни и високи обороти и е в норма. Грешката продължава да се показва, но забелязвам, че го прави, само когато колата не е в движение и скоростния лост е на позиция D. Когато спра и мина на позиция P, грешката не се показва. Тествах го с 10-15 км каране по светофари в София и минаване на позиция Р при всяко спиране, след това каране по околовръстното и малко по-високи обороти и грешката не се показва. Веднага след това при спиране и оставяне на позиция D за 10-15 сек и светва грешката. Не знам каква може да е връзката между режима на скоростната кутия и маслото на двигателя, но иначе колата се движи нормално. Ще се радвам да чуя вашите мнения и дано да е полезно и на други. Благодаря! Редактирано 26 Януари 2022 от simeon_bt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2022 (Редактирано) Връзката със скоростната кутия е в натоварването. По някаква причина налягането на маслото ти е ниско само когато мотора е натоварен на по-ниски обороти. Затова и не сте го хванали с манометъра - мотора не е бил натоварен. Трябва да намериш сервиз където могат да го измерят с манометър докато колата върви. Междувременно пробвай да караш на S докато откриеш проблема. Може би тогава няма да е толкова ниско, тъй като средните обороти ще са една идея по-високи. Иначе ниско налягане на маслото може да ти убие мотора за нула време. Редактирано 27 Януари 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeon_bt Публикувано 27 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2022 Благодаря! Ще опитам и с Dynamic режима, да видим дали ще светне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeon_bt Публикувано 23 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 Сменихме цедката на маслената помпа, която беше доста задръстена, но проблема остава - при натоварване в ниски обороти светва грешка за ниско ниво на налягането на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simeon_bt Публикувано 24 Февруари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2022 Измерихме налягането на маслото отново. При загрял двигател, при 2000 об/м и 3700 об/м налягането е в норма, но на празен ход пада до 0.8-0.9 бара при норма от минимум 1.2 бара. Също при форсиране до високите обороти има момент, в който налягането пада за момент до около 2 бара, но след това се качва до нормата. Все още се чудим къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefannacev Публикувано 28 Март 2023 Доклад Share Публикувано 28 Март 2023 Колега докъде стигна с казуса ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване