Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Преди всичко искам да споделя моята история с това велико ауди, както и да ми дадете препоръка за контакт на майстор в София.

 

Преди време бях си купил А6 2.5 TDI автомат 150 коня. Общо взето четох много за него и за първа кола си беше добре. В един момент реших, че искам да карам кола на бензин с газ и си взех друга марка, та тази малко остана на заден план. Така миналата година тъстът ми казва, че неговата се е счупила и търсеше да търси от автокъща и му викам, защо не вземеш аудито, така и така не я карам.

Той реши да си обслужи мотора - ролки, ремъци, филтри, масла, всичко. Аз реших да му подаря смяна на маслото на автомата.

 

И о, чудо както не съм имал проблеми над 2 години, след 1 година минимално каране (и покрай пандемията) я дадох на тъста и започна с проблемите. Първо колата в около 10% от случаите на магистрала, колата не вдига повече от 130км и то със зор, после намаля и пак натисна и си ускорява нормално. Викам си, нещо от турбото ще да е, но не е спешно да се гледа.

След това около 2000 хил. км след като му смених маслото на автомата, от някъде изби и майсторът казва, че фланци и хидросъединител трябва да се сменят, ама за по-сигурно взехме и кутия, че да са си заедно хидрото и  кутията, че имало адски много разновидности.

На майстора, който смени кутията му казахме и за турбото да го види и той каза, че ще го оправи и него. И всичко точно, докато не я взехме от майстора - тя още по-зле, да не тече, но и не се кара въобще. Симптомите са следните: при шофиране на автоматичен режим, като се вдигнат оборотите така че да включи турбината и да се изстреля колата, влиза в авариен режим и светват всички предавки. В ръчен режим се кара малко по-добре, но трябва съвсем леко да галя газта и рано да вдигам предавката.

 

Та той обиколи няколко врачани и те му викат дебитомер смени, пък после ще видим. Два дебитомера сменя и всеки със своята си особеност. Та върнахме този, който си беше преди. 

И тук идва моята част - от хорски срам, а и все пак тъст ми е, решавам, викам, вземи мойта кола да си я караш, а аз ще я оправям твойта в София - където си оправям другата кола. Момчетата работят бързо и взимат нещата присърце и досега не съм повтарял ремонт. Карам им я, закачват диагностиката, пак дебитомер. Казвам, че са ремонтирали турбото - майсторът ми вика, ами за мене си е добре, има си вакуум, не мога повече да направя, закарай си я на качествена диагностика.

 

И така чета чета тук различни коментари и явно си му е дошло времето на този да пообикаля сервизи, но моля за координати някъде да я закарам в София или покрайнините, да ми обърне внимание и поне да знам какво ѝ има сега.

 

Благодаря предварително и успехи!

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...