stan7 Публикувано 20 Април 2022 Доклад Share Публикувано 20 Април 2022 Колеги, проблема ми е следния, след 2-2200 оборота колата бавно ускорява, особено на 4 и 5-та скорост, повече от 160км/ч не успявам да достигна, на практика е доста трудно ако тръгна да изпреварвам. Подменил съм всички вакуум маркучета, N75 работи, геометрията се движи свободно. Проблема се появи след смяна на О-пръстените на дюзите, тъй като имаше проблем с паленето. Беше сменана и гарнитурата на тандемпомпата, както и залепен шнуцера, нямам загуба на вакуум. Сменени са също и разпределителния вал и кабела за дюзите. Възможно ли е тандем помпата да не прави необходимото налягане във високи обороти, да не успява да подаде необходимото количество гориво? Също забелязах, че по бордкомпютър има доста завишен разход на гориво, почти двоен, на практина при замерване на пълен - пълен резрвоар разхода си е нормален - около 6-6.5л. Прикачвам и два лога които съм направил. Дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър са с малко високи стойности -1,22/ +1,65; Синхронизацията на вала е -2,8. Разхода на час е 0.8л Някакви насоки къде да търся проблема? LOG-01-003-008-011.xlsx LOG-01-003-011-010.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 20 Април 2022 Доклад Share Публикувано 20 Април 2022 (Редактирано) Здравей, не разбирам много, но имам същата кола. Като сменя вала, настройка на дюзите правена ли е? Разхода на час без климатик трябва да ти е 0.4 л/час. С климатик 0.6 л/час. Синхронизацията на валовете ти е зле. Най-вероятно и от там идва проблема с вървежа. Редактирано 20 Април 2022 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stan7 Публикувано 18 Май 2022 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2022 (Редактирано) Едва днес намерих малко свободно време да се позанимвам. Синхронизацията е сведох до 0, разхода на час падна на 0.4л, разхода по борд падна но пак е със завишени стойности - 9-10/100, (преди показваше над 12-13 на 100) дюзите горе-долу влезнаха в норми, под 1-ца са, но проблема с мудното ускорение на 4-та и особено на 5-та скорост остана. Максимално едвам дигнах малко над 160 км/ч. Пуснал съм тема и във VW форумa, като има предположение грешно зацепен ангренаж. Как най-лесно би могло да се провери? Редактирано 18 Май 2022 от stan7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване