Jump to content

AUDI A4/B6 - AWX 131к.с. - бавно ускорява


stan7

Recommended Posts

Колеги, проблема ми е следния, след 2-2200 оборота колата бавно ускорява, особено на 4 и 5-та скорост, повече от 160км/ч не успявам да достигна, на практика е доста трудно ако тръгна да изпреварвам. Подменил съм всички вакуум маркучета, N75 работи, геометрията се движи свободно. Проблема се появи след смяна на О-пръстените на дюзите, тъй като имаше проблем с паленето. Беше сменана и гарнитурата на тандемпомпата, както и залепен шнуцера, нямам загуба на вакуум. Сменени са също и разпределителния вал и кабела за дюзите. Възможно ли е тандем помпата да не прави необходимото налягане във високи обороти, да не успява да подаде необходимото количество гориво? Също забелязах, че по бордкомпютър има доста завишен разход на гориво, почти двоен, на практина при замерване на пълен - пълен резрвоар разхода си е нормален - около 6-6.5л. Прикачвам и два лога които съм направил.

Дюзите на 1-ви и 4-ти цилиндър са с малко високи стойности -1,22/ +1,65; Синхронизацията на вала е -2,8. Разхода на час е 0.8л
Някакви насоки къде да търся проблема?

LOG-01-003-008-011.xlsx LOG-01-003-011-010.xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не разбирам много, но имам същата кола. 

Като сменя вала, настройка на дюзите правена ли е?

Разхода на час без климатик трябва да ти е 0.4 л/час. С климатик 0.6 л/час.

Синхронизацията на валовете ти е зле. Най-вероятно и от там идва проблема с вървежа.

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Едва днес намерих малко свободно време да се позанимвам. Синхронизацията е сведох до 0, разхода на час падна на 0.4л, разхода по борд падна но пак е със завишени стойности - 9-10/100, (преди показваше над 12-13 на 100) дюзите горе-долу влезнаха в норми, под 1-ца са, но проблема с мудното ускорение на 4-та и особено на 5-та скорост остана. Максимално едвам дигнах малко над 160 км/ч.

Пуснал съм тема и във  VW форумa, като има предположение грешно зацепен ангренаж. Как най-лесно би могло да се провери?

Редактирано от stan7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...