paci_4444

Members
  • Content Count

    732
  • Joined

  • Last visited

About paci_4444

  • Rank
    User
  • Birthday 12/14/1980

Друго

  • Kaра
    8E5 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Русе

Recent Profile Visitors

4,075 profile views
  1. А да знаете въпросната клапа за свеж въздух, дали при изключване от контакт се затваря автоматично, или винаги си стои отворена изключая ситуациите когато е задействана от панела на климатроника?
  2. @user12321 99.9% от дизеловите аудита го имат, за Б6 и нагоре. За съжаление много от притежаващите 1.9тди си пукат от студ защото не знаят за нагревателя, или като им кажеш да не натискат ЕКОН бутона ме гледат странно.
  3. Здравей, не разбирам много, но имам същата кола. Като сменя вала, настройка на дюзите правена ли е? Разхода на час без климатик трябва да ти е 0.4 л/час. С климатик 0.6 л/час. Синхронизацията на валовете ти е зле. Най-вероятно и от там идва проблема с вървежа.
  4. Кода на мотора знаеш ли го? Имам Autodata мога да погледна там.
  5. Точно за лявата темп. клапа се бях притеснил да не е сдала багажа. Нейното моторче не съм го смъквал до сега. За нея също ми беше набило същата грешка както и за дясната. Понеже на дясната си знам, че е с китайски потенциометър, реших първо с нея да започна. Чак на третия китаец заработи коректно. Изненада ме това, че след като оправих дясната след адаптация изчезна и грешката за лявата и тя си заработи, както трябва. Понеже съм си нагласил климатроника да мести двете температури заедно, явно при проблем с едната страна спира и другата? Не се сетих преди да оправя дясната клапа, да разцъкам лявата, за да видя дали когато двете зони не са в синхрон ще набива грешки за лявата. Ето и грешките които бяха записани: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 04 January 2022, 14:56:16:0 Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0912 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: DECF9D7B492F 2 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 41-00 - Blocked or No Voltage 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-00 - Blocked or No Voltage VCDS-Lite Version: Release 1.2 Tuesday, 04 January 2022, 15:03:03:0 Control Module Part Number: 8E0 820 043 Component and/or Version: A4 Klimaautomat 0912 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: DECF9D7B492F 2 Faults Found: 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed @NIKO Ще обърна внимание на клапата за обдухване на предното стъкло, че по спомен и тя ми е давала грешка.
  6. Благодаря. Знаех си че трябва да викна повече потенциометри. До сега където сложа китаец след известно време излиза грешка за блокирала клапа.
  7. Здравейте. Потенциометъра има ли значение в каква позиция ще е при сглобяване? Забелязах, че оригиналния потенциометър има две крайни положения, а този който е на снимката(китаец) се върти безконечно.
  8. Имах Б4 с постоянни леки течове по охладителната система. Парното не правеше горещо, а само топло. Колата беше тествана за изгорели газове в охладителната система, нямаше нищо. Финала беше "язви" по челото на блока. Новия собственик "челоса" блока, също и буталата. Сега парно има, а течове няма. Не казвам че и при тебе е същото. Ето я моята тема, но снимките май не се виждат. Преди да влезе за ремонт изкарваше бял пушек през ауспуха.
  9. Има ли хубаво парно? Прави ли жега?
  10. @Ivailonm Ето ОЕМ номера на уплътнението 8E0955465B. Може да попиташ форумните търговци.
  11. @OvivO и при мен е така. Ползвам филтър MANN с активен въглен, и долу горе между 3-4 хиляди километра се предава. Автомобила го ползвам основно за градско 70%, извън 30%.
  12. @slaviivanov Наборе, тука във форума няма да чуеш добра дума за покупка на ауди над 5 години. Съфорумците помагат много, спор няма, ама това после, като купиш бегачката. Парите за които ще купиш старо ауди, трябва да си готов в рамките на до две години да ги извадиш отново, това без глезотиите , а просто да стане кола. Дано съм бил полезен.
  13. Да. При заключване от бутона на вратата, всички врати се отварят при издърпване два пъти на перата за отваряне.
  14. А за Airbag-а, кой Torx ми трябва? Питам понеже ще ги купувам на бройка. Не са ми нужни цели комплекти. За кората зад волана знам че е Torx T8.