elefant65 Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 колеги, някой може ли да ми каже дали този двигател не е слаб за това купе? не съм състезател ама все пак понякога се налага по-бързичко изпреварване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 малко е слабичък.Но пък подръжката му е по евтина от на 2.5. Ако му сложиш чипче и го докараш към 140 кончета ще е екстра....Аз лично го предпочим пред 2.5 на А6 Ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elefant65 Публикувано 12 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 не че съм твърде грамотен, ама този чип не променя ли заводските настройки? все пак този двигател е измислен да работи при една определена стойност на подаване на гориво и съответно и от там обороти? ако с този чип се променя подаването на горивото и оборотите, мисля, следва друг режим на работа, съответно по-големи температурни режими и по-голямо износване на съответните механизми и от там по-малък живот на двигателя. имайки предвид, на колко километри са продаваните втора ръка у нас дизели следва, че след две години трябва да го бракувам. от друга гледна точна като годишно минавам над 50 000 км..... бахмааму! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Аз ако взимам дизелово А6 ще е с тоя мотор.Препочитам го пред 2.5. Ако е по нова година ще е 130 П.Д.. Но специлано за 110 конявия,харчи си прилично и си върви прилично.Не е бързак и не е за съзтезания.Но да си подържаш прилична скорост и за изпреварване си става. Время разгона (0-100 км/ч) 12.6 (14.4) c Максимальная скорость 194 (190) км/ч Расход топлива на шоссе 4.6 (5.2) л/100км Расход топлива в городе 7.5 (9.5) л/100кмПросто залагаш на комфорта на А6 отколкото на вървежа Ти си преценяваш дали те устроива тази комбинаци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elefant65 Публикувано 12 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 благодаря, май следващата каляска ще е от този тип. с бензина нещо не ми се връзва при моя годишен пробег Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Има А6 помпа дюза 131 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Взимаш 1.9 ПД (130к.с.), слагаш чип и пей сърце! Хем ще си по-бърз от 2.5цата, хем ще харчиш по-малко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Взимаш 1.9 ПД (130к.с.), слагаш чип и пей сърце! Хем ще си по-бърз от 2.5цата, хем ще харчиш по-малко! Малко трудно ще е по-бърза от 2.5 но определено е чудесен избор особено ако навърташ много. И си търси да е с 6 скорости, въртящия момент е по-висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 Малко трудно ще е по-бърза от 2.5 но определено е чудесен избор особено ако навърташ много. И си търси да е с 6 скорости, въртящия момент е по-висок.Нема да е трудно при 164к.с. и 368!!!нм и ускорение по 9сек. дето става след качествено чипосване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване