hinterland Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 Здравейте, Имам проблем с налягането на турбото на 1.8Т 224 коня. Колата върви мудно, няма никакъв бууст. Смених 3 клапана N75 и няма разлика, налягането е 0.4 бара...При откачане на маркуча, който излиза отдолу на тръпътника на N75 и затапването му успява да вдигне 0.85 бара. Ходих на 2 места, не откриха проблем. Не записва грешки. Актуатора/уейстгейта също се движи нормално, има вакуум. Лятото я закачаха на машина за бууст течове, но не откриха. Та, питането ми е някой има ли идея къде другаде мога да търся причината или къде има добър сервиз (София или Плевен), където могат да открият проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 13 Април 2023 Доклад Share Публикувано 13 Април 2023 Има няколко варианта, ще започна от по-лесните: 1. Провери blow off клапана дали е здрав (мембраната) 2. Провери пластмасовия маркуч от всмукателния колектор до сервото за пукнатини 3. Под всмукателния колектор има доста маркучи и клапани за картерната вентилация. Това е по-трудоемко, но и е по-вероятно там да е проблема. Свали ги всички накуп и огледай маркучите за цепки. Между някои от маркучите има еднопътни клапани - виж дали функционират правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване