vladi

Members
  • Content Count

    1,576
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

9 Followers

About vladi

  • Rank
    Рацер
  • Birthday November 4

Друго

  • Kaра
    на 2 гуми

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

6,147 profile views
  1. Според мен първо трябва да провериш ъгъла на запалване със стробоскоп, пък след това да ровиш.
  2. Оригинален номер: 357 121 140. Заместител по febi: 12428.
  3. Това че при теб е така, не значи че сондата не влияе на трим-овете. Само това исках да уточня 5% е малко, но заради неизправна сонда са стигали до 18-20, че и повече. Тогава става мармалада със студения старт. Обикновено след зануляване почва да пали доста по-лесно.
  4. То покарай няколко дни със забила на богато (примерно) сонда, и сподели как палиш
  5. Влияе по косвен начин. Ако тя не функционира правилно, трим-овете се променят, съответно количеството гориво.
  6. Не бе, те като я отворят ще сменят само датчика, а съединителите и другите износени части ще си останат за 500 лв - толкова.
  7. Виж дали помпата в резервоара не е изгоряла. Тя трябва да подкачва гориво към филтъра когато въртиш на стартер.
  8. Не е термостат. Този клапан държи маслото нагоре по системата, да не се стича когато е изгасен мотора.
  9. А грешки има ли? Дори и да няма, не подценявайте ламбда сондата. Може да е мудна и да не реагира адекватно. п.п. Само предположение
  10. Дали можеш да качиш още снимки? И отвътре, ако може….
  11. Можеш като за начало да занулиш трим-овете. Ако на следващия ден всичко е наред, а в последствие се влоши ( в следващите дни), сменяй сондата.
  12. Би трябвало да има. И според мен с това трябва да започнеш.
  13. С мерене става, не с гадаене По метода “проба-грешка” може да смениш половината чаркове под капака без резултат.
  14. Е нали беше утъпкана пътека?