tantural Публикувано 23 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2023 Здравейте на всички. Карам Ауди А4 Б7 авант 2.0 16v 140к.с. с код на мотора BLB и 6 степенна ръчна скоростна кутия. Преди година правих гарнитура на главата, сега обаче главата е спукана и отново омеша маслото с водата. Да бъда честен, повече този мотор нямам желание да го правя. Имам в гаража А4 Б6 1.9 131 к.с. с код на мотора AVX и 5 степенна ръчна скоростна кутия, което е с десен волан и преди месец го закупих цялото за части, тъй като ми изпадна на много хубави пари. Мотора му е перфектен, направо мърка. Знам, че някои колеги са сменявали двигатели 2.0 с 1.9, за това моля за помощ. Имам и няколко въпроса: 1.Мога ли на 1.9 мотора да сложа 6 степенната скоростна кутия от 2.0ката, като предполагам, трябва да сложа и съединителя от 2ката. 2.Как ще стои въпроса с полуоските? 3.Освен мотора, трябва ли да използвам компютъра, таблото и ключа от Б6цата? 4.Как стои въпроса с инсталацията и буквата за дюзите? 5. Б7цата е с електрически перки, докато Б6цата е с виско на едната. Ще съм много благодарен на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 25 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2023 Нова AMC глава е 800лв и 200лв за труд и части по смяната ѝ.. Ако си решил другия главен проблем на мотора - маслената помпа (който така или иначе не е скъп за решаване), защо да си причиняваш главоболията по смяна на мотора с по-стар и по-слаб такъв, правейки колата си трудно продавяема? 2ка мотора, с решени фабрични дефекти, може да е много икономичен, здрав, пъргав и лесен за ремонтиране двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване