Jump to content

Проблем с вакуум


Aleksandyr99

Recommended Posts

Здравейте, нов съм в групата и рядко стигам до там да пускам тема, но вече пробвах какво ли не и няма резултат.

Проблема е следния, карам ауди а3 1.9TDI 110 коня (колата е с чип) и преди около месец смених цялата турбина, защото беше почнала да вие, да тече масло(от към кулера и генерацията) както и почна да прави пикове на 1.8 до 2.2, а винаги е разтоварвала на 1.6.

Сложих друга турбина (GT1749V) същата като старата и се оправи всичко, минал съм около 200км с нея и започна да прави и тя пик на около 2 бара. Аз се занимавам с това, 2 пъти я свалям от колата и я качваме на стенда, но всичко с турбото е наред, но както я сложа на колата и я запаля(при студен двигател) от N75 дава -4 вакуум, а от помпата си е -6 бара както трябва да е. Пробвах с още няколко сензора N75, но промяна никаква. Когато вакуума е -4 актулатора на турбото не може да удари в стопера пробвахме да натегнем самият клапан, но нямаше разлика и това ме навежда на мисълта че компютъра му дава този сигнал, защото за другите сензори(N75) съм сигурен, че работят. Карам още и един сеат, който пак е същия мотор и след N75 дава -6 вакуум при студена кола.

Проверил съм дали не изпуска от някъде налягане и турбината да се опитва да го компенсира, но не открих нищо.

Благодаря предварително ще се радвам, ако някой помогне! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...