lodestr Публикувано 21 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 (Редактирано) Здравейте, от известно време ми светка check engin-a, напоследък все по често. Преди изгасваше сам, сега предимно си свети. Грешките които набива са следните: 6390 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1 P1197 00 [039] - Electrical Malfunction Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 153262 km Date: 2023.06.21 Time: 18:23:16 6398 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Negative Lead P2254 00 [036] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 153261 km Date: 2023.06.21 Time: 17:57:19 6547 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B2 S1 P1197 00 [175] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 153261 km Date: 2023.06.21 Time: 17:57:15 6140 - Fan 1 Control Circuit P0691 00 [047] - Short to GND Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 153261 km Date: 2023.06.21 Time: 17:56:47 Ще закарам колата на сервиз, просто в момента съм в провинцията за 2 седмици и ми предстоят няколко пътувания преди да се добера до сервиза. Има ли нещо притеснително? Първите 3 грешки са от доста време и мисля, че няма проблем, но ме притеснява последната, която се появи днес и е свързана с вентилатора доколкото разбирам? Климатика си работи, днес минах към 250км и не е спирал да работи. Погледнах отпред върти само единия вентилатор (този пред пасажера въртеше, а този пред шофьора не). Това при загряла кола. Колата е А6 3.0TFSI CGXB 2012г. Бихте ли дали съвет какво да погледна, да търся ли сервизи в близките големи градове? Притеснителни ли са тези грешки? Къде са релетата/бушоните за тия вентилатори да ги проверя? И като цяло за кой вентилатор става въпрос? Този за климатика или за охлаждането? Благодаря! Редактирано 21 Юни 2023 от lodestr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 21 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 Колега виж това - https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/9188/ Има снимка къде е бушона за вентилатора който не върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 21 Юни 2023 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 И аз го видях това, но си е бая разглабяне доколкото виждам и не знам дали ще успея. По скоро ме интересува дали е проблем да се кара така едни 5-600км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 22 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 Колега ти на това ако му викаш разглабяне.. то се вади 1 гумено уплътнение и една тъпа пластмасова кора...ама ти си знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 22 Юни 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 (Редактирано) Не баш, отгоре има една алуминиева греда точно над тези релета, която е хваната на няколко места. Да, не е кой знае колко, сигурно 30-40мин работа ако имаш инструменти, но както казах нито имам сервиз под ръка, нито голям избор от инструменти. Някой може ли да каже дали поне двата вентилатора въртят винаги или какъв е принципа на включване? Редактирано 22 Юни 2023 от lodestr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lodestr Публикувано 22 Юни 2023 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2023 Малко ъпдейт. Пуснах тест на перките през vcds и двете работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване