Jump to content

Помощ за смяна на клеморед А3 8Л 2000


9182

Recommended Posts

Здравейте на всички,

 

Заех се със смяната на клеморед, защото колата не иска да пали и той е първият заподозрян (имайки предвид симптомите преди да спре да пали).

 

Махнах ербега, волана, но не мога да разбера как излизат пластмасите който са над клемореда и около ключалката за палене.
Отвих две челни болчета, още две малко отстрани и един по голям отдолу около лостчето за подвигане на волана. Но не ми изглеждат като да са много отпуснати.

Та въпросът ми е аз ли пропускам нещо, има ли специален "чалъм" или трябва да се махат и "по страничните капаци" (този големият който е над краката като шофираш)?

 

Всякаква информация ще е добре дошла!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да сваляш кората под волана. Двете пластмаси около лостчетата се махат само. Отвиваш двата винта отдолу и вадиш горната част. След това има още два винта под волана и този отдолу до лоста застопоряващ волана. Това което си описал изглежда като да си отвил всичко. Долната част се вади по особено. Просто трябва да внимаваш да не я пукнеш по средата. С малко усукване излиза. Зора е да извадиш пластмасовите захвати за болтовете от сензора за ъгъла на волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, точно за долната част на пластмасата ми е въпроса. Направо ми изглежда абсурдно да излязат тия пластмасовите захвати за болтовете на сензора :)

Напред към мен ли трябва да излезе или надолу към краката?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долната част аз я вадя с леко усукване така че левия захват да излезе максимално навън и след това с пръсти внимателно напъвам докато не прескочи над сензора. Избутвам накрая кората надолу и ще се освободи и от другата страна. Има гумено уплътнение около контактния ключ може да се размести, при събиране му обърни внимание. Самия клеморед мисля че един малък винт имаше отстрани и излиза. Погледни си и черно-лилавата букса да няма нагорели кабели че много често се случва. Не мисля че има значение дали ключа е в ключалката, на изваден съм сменял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съдействието!

 

Смених го и запали, единствено остана да свети крушката на бег-а, но откачих акумулатора още веднъж така че ще видим.


Иначе за самата смяна, колегата горе е дал много точни инструкции. Мястото около самият клеморед поне на мен ми се стори супер тясно и счупих по едното пластмасово краче и на стария и на новия :)

 

Като слагах новият откачих и кабела към лостче-то на мигача, за да се освободи още малко място.

 

При събирането обратното сглобяване ми отне най много време да позиционирам горният капак. Движете "конзолата" за волана на горе на долу и ще му хванете цаката.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно не си разкачил акумулатора когато си свалил еърбега на волана и за това. Да тясно е мястото около буксата. А иначе самите капаци като ги събереш вече влизат в една "щора" не знам как се казва. Просто трябва да се гледа да не се защипе някъде накриво.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...