kyoshinn Публикувано 4 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2023 Здравейте, смених вакуумните маркучи и пренаредих леко клапаните н75 и н18 и се получи един странен феномен при н18. Когато съм на място и след 1-2 минутки започва един такъв звук от н18 като жужене, вибриране, сякаш е на 1 мм от някоя пластмаса и от вибрациите вибрира, но го гледах.. никъде нищо не опира, затягах гайките, които го държат няколко пъти - нищо. Като го натисна с ръка или го повдигна, то това жужене намаля или спира (може и да спирам да го чувам от шума на двигателя). Интересното, е че ако подам доли най-малко газ, то спира и след 1-2-3 мин започва отново. Зачудих се вече дали нещо не се е развалил, ЕГР-а съм го затапил, та не мога да преценя по него. Няма грешки записани, но като пусна тест на Н18, започва отново да жужи/вибрира, като пусна basic settings на 11 канал, за да движа геометрията, то Н18 започва, ту да жужи/вибрира, ту спира (спрямо това дали се пуска вакуум или не) и сега седя и се чудя какво да го правя 😕 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 12 Октомври 2023 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2023 Някой някакви идеи ? Единственото, което намерих, е че когато стои на място, на ВагКом Н18 е на 84.5% и не се чува нищо, след 2-3 минутки превключва на 4.8% и започва вибрирането, а като подам дори най-малко газ (950 оборота примерно), то отново минава в 84.5% клапана и спира жуженето 😕 Като гася колата е същото. Според мен, когато се включи клапана, то или нещо по него не е наред или някой маркуч нещо, макар, че са нови маркучите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване