Jump to content

Помощ с 1.8т агу


Scope99

Recommended Posts

Здравейте 

Колата е 1.8т агу к03с турбо

Колата я купих преди година и нещо колата прекъсваше карах я по доста майстори всеки вдигаше рамене 

Смених бобини,свещи,дебитомер в последствие върнах стария чистих дросел защото почнаха и оборотите да играят 

Като настъпя колата до долу почва да прекъсва,сяца,гърми чак огньове 

Един ден забелязах че единия вакум от н75 този който отива към актуатора е запушен свързах го и колата заспа спря да прекъсва обаче всякаш изчезна турбината 

Сложих буустметър и като настъпя колата до долу стига до 0.1 налягане с сложен вакум към актуатора а като го извадя колата тръгва надува до 0.6 налягане и направо забива муцуната

И в момента карам с вкаран вакум че поне не прекъсва че като прекъсваше не мога и кола с 80 да изпреваря а понякога вървеше в ниските ама я късмет я не 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Клапан Н75, може бушон да е заминал ... ама не помня кои номер е  .. ако няма 12 Волта на него седи постоянно отворен и каквото налягане направи турбото директно отива към актуатора и турбото разтоварва ...  затова имаш 0.1 бар 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...