Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

Имам питане относно моделите а4 и а4 ALLROAD б8 и б8,5  мотор 2.0TDI Quattro:

1 Quattroто постоянно ли е зацепено или се включва когато забуксува?

2 На пружини ли са или на възглавници?

3 Най чести проблеми при тях освен помпата и дюзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Постоянно зацепено е

2) На пружини

3) Запушване на ДПФ при градско каране, а ако е и от последните години и Евро 6, проблемие с ад блу-то, макар и рядко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, аз с дпф съм наясно вече от Б7цата.

 Демек да гледам да е без АДБлу

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...