R13 Публикувано 13 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2023 Здравейте! Колата е Ауди А3, 2.0TDI 140кс. 2006г. Преди 2 седмици ми се появи притрисане на предницата при изгасяне на двигателя. На следващото палене непосредствено ми светна check engine. При диагностика се откриха грешки в свещите, температурен датчик и дросел. При смяна на температурен датчик и свещи, всички грешки се изтриха. 2 дни по- късно пак се появи притрисането при гасене, като на следващото палене отново светна чека. Въпросът ми е- дали е от дросела или от датчик, как да разбера дали дросела работи правилно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2023 Дросел. Неговата роля е "клапа меко гасене". Самото му име и заглавието на темата ти, говорят сами. Преди 2 часа, R13 написа: ми се появи притрисане на предницата при изгасяне на двигателя. На следващото палене непосредствено ми светна check engine. Преди 2 часа, R13 написа: пак се появи притрисането при гасене, като на следващото палене отново светна чека. И със сигурност имаш записана грешка: "19558- motor for intake manifold flap" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R13 Публикувано 13 Декември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2023 (Редактирано) Преди 21 часа, bsdnikolov написа: А при такава грешка задължителна ли е неизправност в самата клапа, или може проблема да е нещо по инсталацията? Понеже след смяна на бушон притрисането се оправи, грешката се изтри, след 2 дни пак се появи Редактирано 14 Декември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване