Plamen511 Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари Здравейте! Хвърлил съм око на ауди а4 б7 2.0 тди 140 к.с., но малко ме притеснява проблема, който имат с маслената помпа понеже доста ме предупредиха за именно този проблем. Няма да го обяснявам, защото съм сигурен, че ви е пределно ясно за какво става въпрос за износването на балансиращия вал и така нататък. Разбрах, че проблема е при 2.0 тди, които са помпа дюза (всички, които са на б7) и се бях успокоил, защото разбрах, че тези, които са с комън рейл нямат проблем с маслената помпа, но в последствие разбрах, че те започват от 2008,9 нататък (демек вече при б8). Въпроса ми тук е има ли вариант този проблем да бъде избегнат по някакъв начин, бях чел тук във форума за друг вид маслена помпа, но не ми стана много ясно и реших да се допитам до вас и ако може да ми разясните. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 16 Февруари Доклад Share Публикувано 16 Февруари Да, купуваш си 8 клапаниво 2.0 ТДИ В7 - там няма балансиранс шафт в картера и задвижването на помпата кара повече или сменяш шестостена превантивно на няколко години (или го модифицираш, подсилваш и каквото ти хрумне) или минаваш на новия модел баланс шафт със зъбните колела (скъпо начинание) Всеки един от горните варианти (или комбинация от тях), е някакво решение на проблема … но с кола на 20+ години и неизвестен пробег си е чист късмет 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване