-
Мнения
4885 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно BECKO
- Рожден ден 20.10.1977
Друго
-
Kaра
S5
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Мъж
-
Локация
СОФИЯ
Последни посетители
10304 профилни разглеждания
BECKO's Achievements
![Ранг: Доктор на АУДИ науките (6/6) Доктор на АУДИ науките](https://audibg.com/forum/uploads/set_resources_14/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_rank.png)
Доктор на АУДИ науките (6/6)
3
Community Answers
-
Всичко може да е … така няма кой да познае по това описание. Може да е гарнитура духнала, може мотора да е на салата…. или да са два отделни проблема - да кажем гумички на клапаните и теч, който не се вижда лесно. Отиди в добре оборудван сервиз, да ти замерят компресията първо, да ти погледнат в мотора с ендоскоп (ако тече вътре антифриза ще има “измито” бутало)… чак след това може някой да даде предположение.
-
Е ти видя ли как изглежда новия модел Халдекс + мекХибрид (мека китка) + ДСГ … красота за 180-200к лева, която не знам как ще изкара гаранцията. Така, че ще карам “спреляка” … или ще сменям марката
-
Скоростната кутия там е големия въпрос ... и ако е надута здраво като тунинг (не само софтуер), може да има изненади по мотора Иначе 6 години карах префейслифт такава, много приятна кола
-
При физически преглед евентуално да се гледа за повечко ръжда, но това е вторичен белег… със сигурност трябва да вземеш ВИН-а и да провериш какво има като снимки и какъв тип увреждане е описано. Ако пише наводнена бягаш с 200 Иначе ако искаш кола от един собственик, с пълна история в Порше - ела да видиш моята ако се разберем за цена може и да се разделя с нея.
-
S7 C7 се произвежда до 2017 мисля, съответно ще е поне на 7 години, ако се намери бройка от последните произведени и на малко километри … но там цената едва ли ще е ниска. Колата от обявата по спомен беше от 2013 (т.е. на 11 години) и не виждам как ще е на 120 к./км… освен това е с ДСГ, което събрано с тоя V8 ми звучи като рецепта за проблеми. Ако искаш американка заради скоростите, тогава може да гледаш и А7 с 3.0ТФСИ от Северна Америка - те са типтроник там в това купе. Иначе за американския / канадския внис - много хора внасят от там, по-доволни са тези, които не са минали през автоджамбазите. Един вид, ако се наиграеш… поне да си участвал в целия процес. Няколко колеги си внесоха коли от Канада без удари, с история, buy back от Ауди дилършип - доволни са, защото има повече избор на коли… но и цената не е толкова по-ниска, колкото изглежда на пръв поглед. Те какво забраняват и какво документално се случва при вноса са две различни неща…
-
Освен това говорим за различни класове коли: S6/S7 с 4.0 V8 от предишното поколение срещу все още актуалния модел на S4/S5 с 3.0 V6… Различен размер и тегло, различни скоростни кутии, мултимедия от различни поколения. И да, бих имал едно наум с американските коли на “добра” цена.. защото ако ти продадат някоя подводница (т.е. наводнявана кола), ще намразиш марката
-
Не, в Б9 не е със чарджър мотора… преди фейслифта е 3.0 едно турбо, след фейслифта в Европа е 3.0 ТДИ (пълен потрес), в Северна Америка е 2.9 Би-турбо.. @MxMv ако колата е на тези километри и не е била търкаляна през таван / наводнявана в USA, едва ли ще има някакви сериозни проблеми в близките 60-80к км.
-
Аз сам си я флашвам, то отнема 7-8 минути за ЕКУ-то и 3-4 на скоростите ... не виждам смисъл да ходя при някой за да го чакам да се "закача", при положение че само клика по менютата и каквото стане. Иначе аз карам Stage 1, с мап-а за 95 октана .. общо взето най-слабата възможна конфигурация, но колата е доста приятна за каране, за ежедневна употреба си е чудесна
-
Аз имам Б9 S5 със софтуер на 034 и ефекта е забележим, голямата разлика идва от промяната в поведението на кутията. С 034 софта кутията е много по-жива, на D е почти като S на сток софтуера…. скоро ще има версия 2 на софта за кутията. Припукванията на S на повече от стоковия софтуер, но ако очакваш някаква картечница след която се обръща половината Студентски Град … не е точно такъв ефекта. Дори с резонаторната кутия турбото се чува като натъпваш здраво, но не съм опитвал без нея - предполагам, че ще вие като линейка Твоята предполагам, че е американка (2.9 битурбо), защото европейския фейслифт е нафтов.
-
2018-2019 вече е мотора с турбото (поне в Европа), не е със суперчарджъра ... моята подхапваше малко масло (под прага препоръчван от Ауди), след смяна на PCV клапана падна на 150-200 гр. / 1000 км. (в зависимост от стила на шофиране). Продадох я на 230к+ км. реални и няколко години след това и загубих дирята (смени още един път собственика). И аз съм чувал, че след повече пробег и като ги понадуят малко повече, дори цепят блокове ... но аз го карах сток до края и не мога да коментирам
-
Не, няма да извади... евентуално ако има окъсен кабел някъде ще го даде като проблем. Но просто размени крушките или запаките на ксенона и виж какъв ще е резултата.
-
Не, няма какво да счупиш… но си оптимист с тия по-ниски гуми по лунния пейзаж наречен “български пътища”
-
Смяна на масло на ZF кутия
BECKO отговори в темата на Walters - Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Има поне 2 вида в тия години - със и без смяна на картера на кутията (вграден вътрешен филтър). Виж дали ще се ориентираш по това, което то е дал колегата като линк. Но ако все пак няма да сменяш сам, не поръчвай преди да си се договорил с “майстора” -
В сравнение с 3.0ТДИ е песен… няма нищо специално и специфично в 3.0ТФСИ - все пак тоя мотор го има в А6, А7, А8, Q7, Q8
-
Да, за 7-8к годишно е чист мазохизъм да си купиш дизел…. 2.0-3.0 ТФСИ от въпросните години е много по-практичния избор