BECKO

Members
  • Content Count

    4,692
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

6 Followers

About BECKO

  • Rank
    User
  • Birthday 10/20/1977

Друго

  • Kaра
    S5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    СОФИЯ

Recent Profile Visitors

8,177 profile views
  1. @Drone Факт И аз карах предишното сток почти 7 години, но вече не повтарям грешката ... Дори със Stage1 + кутия усещането е много по-различно и приятно ... изобщо не говорим за някакви сериозни надувания, само отключване на потенциали на стоковия хардуер
  2. Сравнително "здрав" дизел е 2.0 ТДИ Common Rail от последните поколения, но ти търсиш V6 от 2012-2013... И пак да кажа - почети за автоматиците, там всеки проблем свързан със сваляне на кутията генерира разход в хиляди левове.
  3. Веригите са еднакви на всички V6 мотори на Ауди от това поколение, така че това не е фактор при избора. Горивната и изпускателната система на 3.0ТДИ са много по-чупливи (стружки от помпата за високо налягане, дюзи, DPF, АдБлу), редовно има маслени течове. 3.0 ТФСИ няма горните проблеми, гори повече, може да се направи да върви много повече (престъпление е да се кара сток). Интересен е въпроса със скоростите - дали искаш да караш DSG или хидротрансформатор... там може да потънат повече пари, отколкото в едни вериги на мотора. Все пак това ще е кола на 10+ години и реално изненади може да има всякакви.
  4. 205 е на долната граница за 7.5J джанта ... оптимално е 215 или 225. Има разни таблици в интернет за максимална / минимална ширина на гумата спрямо ширината на джантата. Това е сравнително висока гума, съответно не би трябвало да е проблем.
  5. @odzhakov Не съм чул някой да има сериозен проблем с Б9-ка на приличен пробег… след 120-150к км. вече е божа работа Електрическите рейки се предават след подобен пробег, но те са еднакви в А4/А6/А8.
  6. 3.0TFIS с чарджъра отгоре никога не е бил супер спокоен мотор - винаги има вибрация. Имаш двата ротора на чарджъра, те са разположени високо, тежат, въртят се ... Когато карах тоя мотор и аз в началото се бях филмирал, но повечето такива мотори се поклащат стабилно
  7. Да бе, направо V8 сади… какво ще го бавиш. Егати глупостите
  8. Не, освен ако жена ти не си носи целия гардероб и всички играчки на децата при всяка почивка ... последните 2 модела А4 (Б8 и Б9) са доста прилични като размери, преди това са теснички.
  9. Да, myAudi се казва апп-а и има процедура как да си регистрираш колата вътре - от там има достъп до книжлето на много езици.
  10. @Kapon4o https://bordbuch-online.audi.de/AudiBordbuch/docs/b811a03e-022d-4b7a-84a9-cc0e970764a0/1/index.html това отваряш ли го? Книжлето за А5 Б9 на български. Ако си качиш апликейшъна на Ауди и си регистрираш колата вътре, ще имаш подобен линк към пдф версията на книжлето.
  11. Човек, с какво масло ги караш тия коли ??? Това да строшиш толкова двигатели си е постижение ... Всеки двигател по-ново поколение ще е по-кекав от нещо произведено преди 10-15 години.
  12. 55ТФСИ би трябвало да е настоящия 3.0ТФСИ 354 к.с. Или в А8-цата е нещо различно ?
  13. Модерните джамбази изобщо не минават през ключа и имобилайзера за да ти запалят колата, директно я вдигат в "сервизен" режим и отпрашват. А добавянето на знайни и незнайни залъгалки по КанБус-а води до това, че оставаш някъде на пътя напълно обезоръжен от собствената си защита.
  14. All-Road-а е структурно същия като А6 на въздушно, евентуално може да се вдига малко повече (мисля, че 2 сантиметра). Няма нищо повече като "off road" подсилвания и възможности.