Jump to content

BECKO

Members
  • Posts

    4,875
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About BECKO

  • Birthday 10/20/1977

Друго

  • Kaра
    S5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    СОФИЯ

Recent Profile Visitors

10,094 profile views

BECKO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Не, няма да извади... евентуално ако има окъсен кабел някъде ще го даде като проблем. Но просто размени крушките или запаките на ксенона и виж какъв ще е резултата.
  2. Не, няма какво да счупиш… но си оптимист с тия по-ниски гуми по лунния пейзаж наречен “български пътища”
  3. Има поне 2 вида в тия години - със и без смяна на картера на кутията (вграден вътрешен филтър). Виж дали ще се ориентираш по това, което то е дал колегата като линк. Но ако все пак няма да сменяш сам, не поръчвай преди да си се договорил с “майстора”
  4. В сравнение с 3.0ТДИ е песен… няма нищо специално и специфично в 3.0ТФСИ - все пак тоя мотор го има в А6, А7, А8, Q7, Q8
  5. Да, за 7-8к годишно е чист мазохизъм да си купиш дизел…. 2.0-3.0 ТФСИ от въпросните години е много по-практичния избор
  6. Няма такава… нов оригинален комплект обтегачи и вериги, монтиран от квалифициран механик е отговора на този въпрос
  7. Не знам колко му дават по книжка на тоя мотор, но не е добре да се препълва но и тогава ще ти даде съобщение - този път за високо ниво. Долей му още 200-300 грама, покарай и виж какво ще отчете…
  8. Може нещо да се е объркал и да ти е сипал 500-600 грама по-малко… от долно до горно ниво е точно литър. И 20% не означава, че има толкова масло от общото количество (той мотора ще е на салата отдавна), а че си на 20% от долното ниво при което ти вади индикацията за ниско ниво (жълтата лампа за маслото). Дори и когато светне жълтата лампа за нивото, пак нямаш реален проблем - има запас от още около 200 мл. масло преди да стигнеш реално опасно ниско ниво (това е за V6 моторите). В книжката на колата ти е описано това за индикациите на маслото и колко да се долива в какви ситуации. Ако има сервизна щека ще може да ти измери нивото майстора ти… но както е на средата може да си караш ( или да долееш още 300-400 грама).
  9. Аз съм пукал така глава на модерния душегуб (3.0 ТДИ), при мен губеше антифриз като загрее добре и изляза извън града… след това палеше трудно топла, на студено беше добре. Направихме тест за изгорели газове в антифриза (в моя случай след каране извън града и на добре загряла кола) и той потвърди проблема. Оказа се пукната главата от към пасажера, точно в тънката част между цилиндрите… това на кола на под 5 години и 130к км. по това време (преди 15 години). Тогава и приключих с модерните дизели (душегуби) на Ауди, тия мотори са за мазохисти…
  10. Няма такива нещо, нещо не сте се разбрали …. сменя се маслото на торсена, номера му по спомен е нещо като G055145A2, потърси в интернет
  11. Маслото за торсена (ако не ти е Ultra Quattro колата) може да се сменя, няма проблем … интересно защо от Порше са ти казали да смениш направо дифф-а - явно вие зловещо Иначе ако ги накараш, ще то го сменят там - въпроса е, че ако не се оправи няма да искат да носят гаранция / отговорност. Към 600 - 700 лева беше смяната, половината сума е цената на самото масло.
  12. Ремонта на тая въртигумка / автомата ще ти струва повече от бюджета на колата - ако изобщо е ремунтируем тоя мултитрошляк, не се знае какво му е състоянието на конусите… А за до 5к лева не можеш да си купиш Ауди от това поколение, което да е в движение… смени марката
  13. Разхода на масло по книжка е юридическа хватка … за са не ги влачат Ауди по съдилищата Различните колеги имат различно ниво на търпимост към харченето на масло… аз бих казал всичко под литър на 10 000 км. е напълно ОК, подминеш ли 2 л. / 10 000 км. определено има някакъв проблем.
  14. Като отвориш предния капак се ресетира нивото на електронната щека… покарай ден-два и ще ти покаже ниво.
  15. За да стигнеш до PVC клапана се маха чарджъра, съответно си е разглабяне ... и колата трябва да е изстинала добре, иначе всичко е напечено. Аз когато карах кола с тоя мотор правих процедурата в Порше, така че не мога да препоръчам сервиз от собствен опит.
×
×
  • Create New...