Jump to content

BECKO

Members
  • Posts

    4,851
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About BECKO

  • Birthday 10/20/1977

Друго

  • Kaра
    S5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    СОФИЯ

Recent Profile Visitors

9,713 profile views

BECKO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Предно ли е колата и с какви скорости ? Иначе ще живне със сигурност, мотора си е много приятен след тунинг
  2. Най- вероятно е магнитния датчик, който мери движението / разстоянията вътре в кутията ... той е накиснат вътре в маслото и след определен пробег се препича и умира. За съжаление за смяната му се сваля пак цялата кутия, иначе датчика не е скандално скъп.
  3. Когато имах кола с подобен мотор, аз направих така: чарджър-а се води необслужваем, ремъка го сменях на 120 К когато смянях ролки и другия ремък заедно с термостата (всичко това като превантовна мярка, че термостата е под чарджъра и пак се иска разглябяне). Маслото в него само при разглябяне поради проблем на задвижването или ако се пробие някой от кулерите и се напълни с антифриз (поне аз така знам). На всички мотори на Ауди веригите са отзад и за пълна смяна се вади мотора или скоростите (със скоростите е по-лесно)
  4. Да, купуваш си 8 клапаниво 2.0 ТДИ В7 - там няма балансиранс шафт в картера и задвижването на помпата кара повече или сменяш шестостена превантивно на няколко години (или го модифицираш, подсилваш и каквото ти хрумне) или минаваш на новия модел баланс шафт със зъбните колела (скъпо начинание) Всеки един от горните варианти (или комбинация от тях), е някакво решение на проблема … но с кола на 20+ години и неизвестен пробег си е чист късмет
  5. Разкачай спокойно акумулатора, нищо не трябва даде кодира отново .. но е хубаво някой да държи тоя акумулатор “жив”, защото след 8 месеца престой може и да не запалиш (кодира се с ВАГКОМ само когато слагаш наистина нов акумулатор, а и става за 3 минути)
  6. Добър избор.. въпроса е след 15 години на пътя колко пъти ще е обиколила Екватора и какви проблеми ще наследиш от предишния собственик
  7. Или вътре в ЕКУ-то са заминали спойки и трябва да се отвори за да се презапоят… понякога и вода влиза вътре и всичко кородира
  8. Да бе, 1.8ТФСИ в Б8 си е същия мотор от към сегменти както и 2.0 ТФСИ 211 к.с. ... няма го стария тръц в това купе
  9. Да, има и други оплакващи се от виещи диференциали в Б9.. пробвай със смяна на всички масла по диференциалите
  10. Най-вероятно маслото е поразредено с нафта, в следствие на чести регенерации на ДФП ... според мен е добре да го смениш като отидеш в Ауди, не само да ти дръпнат 200 - 300 грама и да те пуснат да си ходиш. И не карай с Long Life цикли на смяната ... макс 15к бих казал
  11. Жив и здрав да си Хитман-е Егати low tech бот мастърите, на ръка ще правят акаунти
  12. Някой ще разчисти ли китайските ботове, които мажат в "Как и какво Ауди да си купя" ? То вярно, че форума е мъртъв ... но все един полузаспал Админ ще да има наличен
  13. Ползвам кабели от склад66 от 20 години на лаптопи за “обща употреба” … и не съм има проблеми. Факт е, че повечето антивирусни крякат за глупости… а когато някой наистина те налази са напълно безполезни
  14. Колегата пита за 8 степенния типтроник, там няма многодисков съединител. По-скоро някой от локъпите се предава или хидротрансформатора
  15. Чудесно… значи трябва да смениш на торсена маслото в един момент
×
×
  • Create New...