Jump to content

BECKO

Members
  • Мнения

    4915
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

8 Последователи

Относно BECKO

  • Рожден ден 20.10.1977

Друго

  • Kaра
    RS5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    СОФИЯ

Последни посетители

11875 профилни разглеждания

BECKO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Може би датчика или кабел към него ? Теоретично като отвориш предния капак се ресетира меренето на нивото на маслото и като покараш малко записва новата стойност. Другия вариант е да е ниско нивото наистина и да си караш без масло мерил ли си със щека колко има наистина ?
  2. Отиваш на сайта на ЗФ и там по рама / тип кола виждаш какво включва кит-а за смяна … даже е добре да си купиш такъв
  3. BECKO

    Audi Q7 2016-2019 3TFSI проблеми

    Карплей сами с кабел мисля в тези години, ако искаш безжичен си купи адаптер който се включва на USB-то и ти се закачаш реално към него… За налягането на гумите - то ти пише да запазиш новите стойности през ММИ, не да триеш грешките.
  4. Да имаш проблеми, тласъци (по-грубо превключване) когато намаляш бавно и кутията слиза 3->2 и 2->1 ? На колко километра е колата ? Консумативи по автоматика и диференциалите кога са сменявани последно ?
  5. Каква точно е колата ? С какви скорости ? Всеки път на студено потегляне го прави ? Завит ли е волана при тръгване (като да излизаш от редица паркирани коли) ? На равно ли потегляш или има наклон (и колко) ?
  6. Само предположение - като натовариш повече мултитрошляка (автомата), не успява да опъне веригата и тя приплъзва по конусите. Защо прави така едва ли може да се отгатне, но да кажем разтеглена верига, ниско налягане на маслото, понадрани конуси - всяко едно от трите (или комбинация от трите по малко) може да доведе до подобен ефект … един вид колата ти пробуксува при натоварване, като при износен съединител.
  7. VW 508.00/ 509.00 е по спецификация, 0W20 вискозитет … но можеш да го караш с някаква добра пълна синтетика 0W30 или 5W30 също
  8. Абе той точно от лонглайфа “оригинално” най-вероятно се е докарал на тоя хал… Има много по-добри масла от продаваните от ВАГ и определено интервалите за смяна трябва да са по-кратки от предписаните
  9. Няколко мои колеги са купували шоурум автомобили - никакви проблеми…
  10. BECKO

    Американско Audi A7 3.0T

    Катализаторите може да ги няма, защото са ги откраднали … в Щатите последните години е често срещано.
  11. 2.0ТДИ … то по-малък няма май
  12. Двигателите с директно впръскване си правят маслото черно, това не е проблем
  13. “Счупен двигател” е много широко понятие… ако се е показало някое бутало през блока и реално погледнато отиваш на мотор втора ръка, не мисля че 15к ще стигнат (това като най-лош сценарий за двигател)
  14. Повече конски сили, по-големи спирачки, по-твърда возия и повече спортно усещане (пропускаме настоящия S4/S5/S6/S7 за Европа, който е 3.0ТДИ).
  15. Аз карам тоя мотор в S5, вече е на 115к км., като съм купувал колата нова - никакви проблеми нямам, но сменям масло на 12-15к км, не по лонг лайф схемата. Най-ранните версии на мотора (до средата на 2017-та) имат проблеми кобилиците и буталата. Колкото по-късна ревизия си купиш, толкова по-добре. Ако е каран на лонг лайф програмата може и да започне да подхапва масълце - отлагания по сегментите и подобни “екстри” заради лонг лайфа… Моята кола е с 8 степенен ЗФ, докато А6-цата мисля че е ДСГ.. съответно не мога да коментирам за скоростите.
×
×
  • Create New...