Jump to content

BECKO

Members
  • Posts

    4,906
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About BECKO

  • Birthday 10/20/1977

Друго

  • Kaра
    S5

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    СОФИЯ

Recent Profile Visitors

11,546 profile views

BECKO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

3

Community Answers

  1. Катализаторите може да ги няма, защото са ги откраднали … в Щатите последните години е често срещано.
  2. 2.0ТДИ … то по-малък няма май
  3. Двигателите с директно впръскване си правят маслото черно, това не е проблем
  4. “Счупен двигател” е много широко понятие… ако се е показало някое бутало през блока и реално погледнато отиваш на мотор втора ръка, не мисля че 15к ще стигнат (това като най-лош сценарий за двигател)
  5. Повече конски сили, по-големи спирачки, по-твърда возия и повече спортно усещане (пропускаме настоящия S4/S5/S6/S7 за Европа, който е 3.0ТДИ).
  6. Аз карам тоя мотор в S5, вече е на 115к км., като съм купувал колата нова - никакви проблеми нямам, но сменям масло на 12-15к км, не по лонг лайф схемата. Най-ранните версии на мотора (до средата на 2017-та) имат проблеми кобилиците и буталата. Колкото по-късна ревизия си купиш, толкова по-добре. Ако е каран на лонг лайф програмата може и да започне да подхапва масълце - отлагания по сегментите и подобни “екстри” заради лонг лайфа… Моята кола е с 8 степенен ЗФ, докато А6-цата мисля че е ДСГ.. съответно не мога да коментирам за скоростите.
  7. Аз лично Ауди на предно, че и 4 цилиндъра дизел никога не бих си купил… освен ако колата не е много запазена / малко километри и на добра цена. По-добре Шкода или Сеат, така получаваш 90% същата кола и не плащаш за “премиум” марката. Б8-ците без ММИ имат по-малко бутони около скоростния лост, огледай достатъчно снимки в интернет и ще започнеш да виждаш разликите.
  8. Сега като се замисля, тая преднячка във фейслифта все още е мултитроник, не е ДСГ… всички А4-ли са с ДСГ в следващото поколение Б9. Мултитроника практически няма скорости, той е вариаторна кутия и показваните скорости на таблото са “виртуални” - изчислени от ЕКУ-то на кутията. ММИ мисля, че имаше 2 версии… има коли без ММИ, въпреки че всички имат екран.
  9. Скоростите са един тип, ДСГ 7 степенно … на спортен режим просто не включва 7-ма (тя е за икономично каране) Може да има някаква малка разлика в предавателните числа заради разликата в мощностите… но ще в нещо дребно. Има онлайн каталози, където можеш да видиш предавателните числа на всяка скорост и на диференциала.
  10. Долу в ляво, извън дигиталния са показанията за антифриза ... от дясно е горивото. Като скала с деления 50-90-130, не е стрелка... или ти искаш точни градуси да ти показва?
  11. Проблем с маслен охладител ? 150 градуса не може да вдигне тая кола при нормално работещо маслено охлаждане, дори и да я караш на писта с цялата газ при 45 гр. температура на въздуха
  12. Нестабилното налягане (в случая по-високо) може да се дължи на проблеми с регулатора на високото налягане или с някакво запушване / замърсяване на горивната система. Друг вариант е някой некадърно да е “чипосвал” / да си е играл с наляганията и да шашка колата. Трябва да се логнат живи данни докато се кара за да се види какво се случва с наляганията на горивото и въздуха. Не е лесно да се хване понякога от къде идват тия проблеми, за това казах че е по-тревожно.. Другите ти грешки са сравнително локализирани - две свещи, най-вероятно спекли и не могат да се отвият (или са скъсани), дросел, стартер… типично занемарен дърт дизел, трябва читав майстор който му се занимава и не претупва.
  13. Скоростите, торсена и задния спортен диференциал някъде около 3к лв., но не помня точната сума
  14. Аз бих се притеснил повече от грешките за налягането в рейката.. Иначе последната грешка е свързана с дросела, може би си за нов … или поне някой да го отвори да види зъбно колело изядено да няма
  15. Според ЗФ, производителя на кутията, тя се обслужва в интервала 80-120к км. в зависимост от натоварването и стила на шофиране. Аз обслужих моята на 105к км. в Порше - казваш им, че искаш и те ти правят оферта за твоя конкретен модел кутия (с или без подмяна на картера на кутията).
×
×
  • Create New...