Jump to content

Да се похваля! Също няколко въпроса относно колата...


HistamineSHOT

Recommended Posts

Здравейте на всички,

Вече съм собственик на Q5 2010г 2.0TDI с ръчна кутия. В общи линии таква си търсих и мисля, че попаднах на добър екземпляр. За сега само маслото на мотора съм сменил и съм планирал голямото обслужване след седмица. Имам обаче няколко питания, които възникнаха след първия ден каране из града.

1. Забелязах, че на място и при паркиране волана е супер лек и удобен за въртене. В движение обаче, дори и при невисоки скорости става значително по твърд. Не е като да не мога да завия или нещо такова, но осезаемо се втвърдява до степен да ми направи по-скоро лошо впечатление. Не съм убеден дали това е някаква екстра, свързана със сервотроника или има някакъв проблем. Видя се, че тампоните на долни предни носачи са за смяна (или целите носачи, не съм сигурен)и се чудя дали е възможно от тях да е? Другото е, че джантите са 19ки. 

2. Въпреки продължителното каране не иска да вдигне над 70 градуса. При спиране на парно/климатик ги вдигна 1 път. От къде да започна? Знам, че не е само 1 термостат, а и из форума срещнах, че имало и клапи на някави тръби, при което също давало такъв проблем.

3. При зареждане първият път на 15л от почти никакво гориво стрелката показа нормално повишеното количество гориво. След зареждане на още 15л същия ден изведнъж отчете пълен резервоар. Идеи?

4. За добро или зло се оказа, че е изтърбушено ДПФ/катализатор. Въпросът ми е дали са на едно цяло или има отделно катализатор и отделно ДПФ. Това ми е първата дизелова кола и не съм много наясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

за т.1 не мога да ти кажа нищо. при мен волана никога не е супер лек за въртене. Даже един майстор ми каза че му се струва че е доста твърд, ама вече си карам така 5 години. 

за т.2 най-вероятно проблема е във вторият термостат. той се намира в една от тръбите зад двигателя. Имах същият проблем и смених термостата. Беше около 50 лв, ако искаш оригинален се сменят изцяло тръбите и си е цифра. Мисля че преди беше 450 лв ама сега сигърно е и по-скъпо.

за т.3 може би трябва да провериш датчика за горивото

за т.4 мисля че е възможно още неща да са правили. като спиране на вихровите клапи и ЕГР-а. Получи ли някаква информация какво е правено по колата или това тепърва ще разбираш?

 

На колко КМ е колата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е взимана от автокъща и е внесена от Италия. От продавача нямаше допълнителна информация. На 240000км е като от Италия прегледите в сайта им съвпадат като 2020 е била на 200000км. Иначе отдолу като я гледаха на подемник нямаше активни течове, единствено за носачите разбрах, че са за смяна. Изтече отработено масло с нормален вискозитет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...