
Papunov
Members-
Content Count
63 -
Joined
-
Last visited
About Papunov
-
Rank
User
- Birthday 10/01/1987
Друго
-
Kaра
Audi Q5 2.0TDI 2010
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Sofia
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Здравей, Коя година горе долу гледаш? Но като цяло 2.0TDI са хубави двигатели и не много скъпи за подръжка, защото са с ангренаж, а не с вериги. Според мен трябва да се внимава много със скоростната кутия, защото stronic-а не се слави с особено здрав, за сметка на което си е скъп за ремонти. А и трябва да се ремонтира от хора които знаят как се ремонтира. Аз ремонтирах скоростна кутия преди 3 години. Излезе 5 хиляди със смяната на съединителят. Хубаво е да се направи диагностика с вагком преди да се вземе колата. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Замислянето от задна към директна може да е от софтуера. При новите версии умишлено е сложено забавяне. Но не е кой знае колко голямо и се свиква с него. Моята си има това забавяне но това е за предпазване на синхронизаторите и съединителят. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Така казват и в Ауди. Но задължително е мен да се смени вътрешният и външен филтър. Този скъпият дето е отгоре може да се спести. Трябва да се махне картера освен за филтъра и за да се изчистят магнитите от стружките насъбрани от съединителите. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Здравей, щом имаш 3, единият е вътре. Като се развие и махне картера. Другият се намира в една пластмасова кутийка до филтъра и третият мисля че беше отгоре. Този отгоре е доста скъп. Препоръчително е този дето в пластмасовата кутийка да го вземеш оригинален, защото върви с пластмасата, неоригинален е само пълнителят.. проблема там е че ако се счупи в движение пластмасата, ще ти изтече маслото за отрицателно време. Желателно е маслото да се смени в сервиз, които се занимава с ремонт и обслужване на такива кутии, че нещата се специфични. Ремонтите са скъпи. ПС: сега видях че е 2020 година, там може да са поразлични работите с филтрите.
-
Здравейте колеги, мисля че хванах от къде е проблема. В опръстена на едната от 2те тръби дето връща антифриз в казанчето. Усещах много силен мирис на антифриз при загряла кола и като се се раздуших видях че от там вони. Майсторът вика че няма теч ама ме послуша и смени опръстена (наистина е бил сплескан от едната страна) и за сега не забелязвам загуба (след 10-тина карания на колата) на антифриз и няма миризмата около колата. Ще я наблюдавам и ще видя дали наистина се е решил или има и друго. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Здравей Колега, Това винаги ли стърже или от време на време. Знаеш ли дали тази кутия някога е ремонтирана? Има възможност да е от един болт дето е на един от валовете.. мисля че е за 5-та и 7-ма скорост. Болта се скапва и чупи кутията.. възможно е да спрат 5-та и 7-ма скорости да работят. Това че стърже не е въобще хубаво, защото има износване и щетите след време ще са много по-големи. Не съм много сигурен дали може да се дължи и на съединител.. Закачал ли си я на диагностика колата? Има ли грешки в строника? Трябва да я погледне някои които наистина разбира от тези скоростни кутии. Тука Мишо е правилният човек. Може да му намериш кординатите в постове във форума.
-
Колега, да разбирам ли че това е бил проблемът
-
по принцип като го видя на МИН наливам до МАКС. Като се замисля около 2-3 пъти в годината. Колата я карам основно на дълги разстояния. Но като я карам на къси забелязвам по-голяма загуба. Примерно да я карам по няколко километра много пъти. .. И май зимата е най-изразена загубата. Минавам около 13-15 хил. км на година. Колата си загрява до 89 градуса точно под 90 градуса.. мисля че е или 89 или 87 не знам точно. Правил съм тест.. пълня на макса .. минавам 200-300 км по магистрала и на другият ден нивото не е паднало.
-
Здравейте колеги, от когато имам колата .. повече от 4 години съм забелязал че антифриза намалява бавно от MAX и даже минава под MIN. Не знам дали е нормално да има някаква минимална загуба на антифриз, все пак той се загрява после изтива, има си и клапан в капачката. Интересното ми е че като гледам антифриза намалява по-бързо като имам кратки и множество карания, а не на дълъг път. Преди 3 години смених капачката на казанчето с оригинална нова, тогава се намали загубата.. Водна помпа съм сменял преди 2 години, 2-та термостата, не се вижда визуално някакви течове. В момента нивото на антифриза е на 1-2мм под мин-а на студено и ще го наблюдавам следващите дни. като е загряла колата е някъде на средата между МИН и МАКС. Ще се радвам някой колега да сподели неговият опит с охладителната течност. Благодаря!
-
Здравей Колега, имал съм подобен проблем. обаче карам Q5 2010 и не е Sline. Това тропане като на амортисьор се оказа от маслен тампон. Като се разбие почва да тропа.. Хубаво е да се видят да не са тръгнали да омасляват.. ако да.. значи проблема може да е от там.
-
@mhi406vt моята е 2.0 ТДИ 2010, преди фейслифта. Води се капак клапани.. и в него е вграден клапана на картерната вентилация. Парт номер не мога да ти кажа, ама знам че май само е оригинален. Покрай него се сменят държачите на дюзите, о пръстени, гарнитура и не знам какво още. Чакам го Мишо да се завърне да ми смени капака.. че е протекла от гарнитурата и по кората е мазало :-) Щом без корите се вижда капка по стартера, ясна работата.. Беше ми стигнало до към минимума маслото , че ми се наложи да долея 200-250 мл. Мишо ми каза че на около 200 хиляди се сменя, ама Дас ауто ако питаш, ще ти кажат на 80 хил. В ауди не съм питал ама щом колата в гаранционното обслужване не са я сменяли предполагам че не е толкова често.
-
Не му вярвай на това.. зависимост колко е загряла колата като се замери и наклона на която е стояла може да има разлика.. при мен след дълъг път като загася и запаля след 10 минути съм го виждал и да не го е отчело.. демек под мина.. а на другият ден да е ок. Все пак зависи и колко масло си сипал и до къде ти в отчело след смяната... Ако си малко под макса значи е напълнено точно колкото трябва.. ама това е относително... Мисля че може да налееш 100-тина мл и ще си около макса. На колко км е колата и дали е сменян капака на клапаните. Трябва на около 200 хил. км да се сменя, че там е и филтърна картера вентилация.. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Има голям шанс да е съединител. Щом не тръгва назад на наклон.. но най-добре да се види каква е грешката и трябва да се направи диагностика от специалист. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Нямах много избор. Някой се е бил учил да ремонтира съединителят преди да закупя колата. То съединителят в консуматив все пак.. изнася се и трябва да се смени. Stronica не е от най-надеждните скоростни кутии и след като са се учили да го ремонтират върху него. 2 години по рано цените бяха около 3500 лв ... Ама доста поскъпват частите. Ако е от по-новите строници.. те са далеч по безпроблемни ама и съединителят е много по-скъп.. ама това е друга тема... Sent from my M2101K9G using Tapatalk Ами ще останеш без задна някога.. нищо чудно и четните да спрат да включват някой ден. Но не може да се каже кога ще се случи. Зависи и как караш и дали караш колата по кал и сняг. Тогава гарантирано че много бързо ще доизносиш съединителят. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
-
Целият ремонт ми стъпка 5к (с маслата и филтъра). Обаче аз съм 2.0 ТДИ и е възможно да има разлика. То само съединителят беше 2600 лв. Лошото е че Ауди вдигнаха цените и май съединителят е над 3000-3200 лв вече. При теб е възможно да е само съединител и да не се налага целият ремонт който аз правих. Да при Мишо я правих. Направи я за ден и половина, обаче ми се наложи да чакам няколко месеца докато дойде моят ред. Е през това време си я карах колата. При мен проблема беше че понякога като спирам не включваше 1-ва и оставаше на 2-ра и имах 2-но ритане на изключване от задна скорост.