Papunov

Members
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

About Papunov

  • Rank
    User
  • Birthday 10/01/1987

Друго

  • Kaра
    Audi Q5 2.0TDI 2010

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравей, Коя година горе долу гледаш? Но като цяло 2.0TDI са хубави двигатели и не много скъпи за подръжка, защото са с ангренаж, а не с вериги. Според мен трябва да се внимава много със скоростната кутия, защото stronic-а не се слави с особено здрав, за сметка на което си е скъп за ремонти. А и трябва да се ремонтира от хора които знаят как се ремонтира. Аз ремонтирах скоростна кутия преди 3 години. Излезе 5 хиляди със смяната на съединителят. Хубаво е да се направи диагностика с вагком преди да се вземе колата. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  2. Замислянето от задна към директна може да е от софтуера. При новите версии умишлено е сложено забавяне. Но не е кой знае колко голямо и се свиква с него. Моята си има това забавяне но това е за предпазване на синхронизаторите и съединителят. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  3. Така казват и в Ауди. Но задължително е мен да се смени вътрешният и външен филтър. Този скъпият дето е отгоре може да се спести. Трябва да се махне картера освен за филтъра и за да се изчистят магнитите от стружките насъбрани от съединителите. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  4. Здравей, щом имаш 3, единият е вътре. Като се развие и махне картера. Другият се намира в една пластмасова кутийка до филтъра и третият мисля че беше отгоре. Този отгоре е доста скъп. Препоръчително е този дето в пластмасовата кутийка да го вземеш оригинален, защото върви с пластмасата, неоригинален е само пълнителят.. проблема там е че ако се счупи в движение пластмасата, ще ти изтече маслото за отрицателно време. Желателно е маслото да се смени в сервиз, които се занимава с ремонт и обслужване на такива кутии, че нещата се специфични. Ремонтите са скъпи. ПС: сега видях че е 2020 година, там може да са поразлични работите с филтрите.
  5. Здравейте колеги, мисля че хванах от къде е проблема. В опръстена на едната от 2те тръби дето връща антифриз в казанчето. Усещах много силен мирис на антифриз при загряла кола и като се се раздуших видях че от там вони. Майсторът вика че няма теч ама ме послуша и смени опръстена (наистина е бил сплескан от едната страна) и за сега не забелязвам загуба (след 10-тина карания на колата) на антифриз и няма миризмата около колата. Ще я наблюдавам и ще видя дали наистина се е решил или има и друго. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  6. Papunov

    Stronic - проблем

    Здравей Колега, Това винаги ли стърже или от време на време. Знаеш ли дали тази кутия някога е ремонтирана? Има възможност да е от един болт дето е на един от валовете.. мисля че е за 5-та и 7-ма скорост. Болта се скапва и чупи кутията.. възможно е да спрат 5-та и 7-ма скорости да работят. Това че стърже не е въобще хубаво, защото има износване и щетите след време ще са много по-големи. Не съм много сигурен дали може да се дължи и на съединител.. Закачал ли си я на диагностика колата? Има ли грешки в строника? Трябва да я погледне някои които наистина разбира от тези скоростни кутии. Тука Мишо е правилният човек. Може да му намериш кординатите в постове във форума.
  7. Колега, да разбирам ли че това е бил проблемът
  8. по принцип като го видя на МИН наливам до МАКС. Като се замисля около 2-3 пъти в годината. Колата я карам основно на дълги разстояния. Но като я карам на къси забелязвам по-голяма загуба. Примерно да я карам по няколко километра много пъти. .. И май зимата е най-изразена загубата. Минавам около 13-15 хил. км на година. Колата си загрява до 89 градуса точно под 90 градуса.. мисля че е или 89 или 87 не знам точно. Правил съм тест.. пълня на макса .. минавам 200-300 км по магистрала и на другият ден нивото не е паднало.
  9. Здравейте колеги, от когато имам колата .. повече от 4 години съм забелязал че антифриза намалява бавно от MAX и даже минава под MIN. Не знам дали е нормално да има някаква минимална загуба на антифриз, все пак той се загрява после изтива, има си и клапан в капачката. Интересното ми е че като гледам антифриза намалява по-бързо като имам кратки и множество карания, а не на дълъг път. Преди 3 години смених капачката на казанчето с оригинална нова, тогава се намали загубата.. Водна помпа съм сменял преди 2 години, 2-та термостата, не се вижда визуално някакви течове. В момента нивото на антифриза е на 1-2мм под мин-а на студено и ще го наблюдавам следващите дни. като е загряла колата е някъде на средата между МИН и МАКС. Ще се радвам някой колега да сподели неговият опит с охладителната течност. Благодаря!
  10. Здравей Колега, имал съм подобен проблем. обаче карам Q5 2010 и не е Sline. Това тропане като на амортисьор се оказа от маслен тампон. Като се разбие почва да тропа.. Хубаво е да се видят да не са тръгнали да омасляват.. ако да.. значи проблема може да е от там.
  11. @mhi406vt моята е 2.0 ТДИ 2010, преди фейслифта. Води се капак клапани.. и в него е вграден клапана на картерната вентилация. Парт номер не мога да ти кажа, ама знам че май само е оригинален. Покрай него се сменят държачите на дюзите, о пръстени, гарнитура и не знам какво още. Чакам го Мишо да се завърне да ми смени капака.. че е протекла от гарнитурата и по кората е мазало :-) Щом без корите се вижда капка по стартера, ясна работата.. Беше ми стигнало до към минимума маслото , че ми се наложи да долея 200-250 мл. Мишо ми каза че на около 200 хиляди се сменя, ама Дас ауто ако питаш, ще ти кажат на 80 хил. В ауди не съм питал ама щом колата в гаранционното обслужване не са я сменяли предполагам че не е толкова често.
  12. Не му вярвай на това.. зависимост колко е загряла колата като се замери и наклона на която е стояла може да има разлика.. при мен след дълъг път като загася и запаля след 10 минути съм го виждал и да не го е отчело.. демек под мина.. а на другият ден да е ок. Все пак зависи и колко масло си сипал и до къде ти в отчело след смяната... Ако си малко под макса значи е напълнено точно колкото трябва.. ама това е относително... Мисля че може да налееш 100-тина мл и ще си около макса. На колко км е колата и дали е сменян капака на клапаните. Трябва на около 200 хил. км да се сменя, че там е и филтърна картера вентилация.. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  13. Има голям шанс да е съединител. Щом не тръгва назад на наклон.. но най-добре да се види каква е грешката и трябва да се направи диагностика от специалист. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  14. Нямах много избор. Някой се е бил учил да ремонтира съединителят преди да закупя колата. То съединителят в консуматив все пак.. изнася се и трябва да се смени. Stronica не е от най-надеждните скоростни кутии и след като са се учили да го ремонтират върху него. 2 години по рано цените бяха около 3500 лв ... Ама доста поскъпват частите. Ако е от по-новите строници.. те са далеч по безпроблемни ама и съединителят е много по-скъп.. ама това е друга тема... Sent from my M2101K9G using Tapatalk Ами ще останеш без задна някога.. нищо чудно и четните да спрат да включват някой ден. Но не може да се каже кога ще се случи. Зависи и как караш и дали караш колата по кал и сняг. Тогава гарантирано че много бързо ще доизносиш съединителят. Sent from my M2101K9G using Tapatalk
  15. Целият ремонт ми стъпка 5к (с маслата и филтъра). Обаче аз съм 2.0 ТДИ и е възможно да има разлика. То само съединителят беше 2600 лв. Лошото е че Ауди вдигнаха цените и май съединителят е над 3000-3200 лв вече. При теб е възможно да е само съединител и да не се налага целият ремонт който аз правих. Да при Мишо я правих. Направи я за ден и половина, обаче ми се наложи да чакам няколко месеца докато дойде моят ред. Е през това време си я карах колата. При мен проблема беше че понякога като спирам не включваше 1-ва и оставаше на 2-ра и имах 2-но ритане на изключване от задна скорост.