Jump to content

Покупка на S4 B8.5 3.0 TFSI


Recommended Posts

Здравейте, дано не бъда изритан още с идването ми във форума, но идвам от БМВ платформата и като цяло все още си признавам, че ги обожавам, но ми писна с дизелите поради многобройни причини и поради липсата на адекватни бензинови опции съм се насочил към Ауди, тъй като са втората по ред платформа, която също харесвам адски много. 

 

По-специфично, съм се насочил към S4 B8.5 3.0 TFSI като най-вероятно ще търся да я вкарам от Канада. 

 

Исках да попитам преди да направя такова решение е какво мога да очаквам от този двигател? Четох, гледах и слушах адски много и като цяло разбирам, че е добър мотор и се тунингова лесно и издържа, НО .. ако е гледан. И ако не е разбрах, че ремонта може да стане като втора С4-ка. Също така виждам, че фейслифта има 2 вариации на този двигател като по-късната уж имала подобрения, но други казват, че разликите били чисто и само, за да покрият нормите за емисии и следователно по-висока евро категория. 

 

Бих се радвал адски много, ако може собствениците на такъв модел да споделят абсолютно всякаква информация "от кухнята" - какви ремонти са правили, колко приблизително е струвало и като цяло информация за платформата. Преди някой да спомене, че на попа му трябва гребенче за брадата ми е пределно ясно, че не говорим за ремонти от сорта на 1.8Т и не го и очаквам - просто искам надежден двигател, който да се държи адекватно и да не иска постоянни ремонти, тъй като колата ще се ползва за ежедневна и единствена - не мога да си "позволя" чисто от времеви аспект да стои в сервизи е по-точно казано :) И разбира се да ми носи усмивки като му давам газ, но това вече ми е ясно, че ще е така.

 

Благодаря предварително на всички отзовали се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма как да го види без да навърти 500-600 км минимум!!

Иначе тоя двигател в това купе е страхотен!

Щом ще я вземаш от Канада, няма как да я видиш на живо, следователно си е чист късмет какво ще ти домъкнат тук!

От нормална смяна на консумативи (около 1200-1300лв)

До смяна на двигател!!

Пак казвам до късмет е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Щатска B8S4 2011г. имам я от 2018 и съм 2-ри собственик , карах си я там и като се прибрахме си я докарах :) сега е на 165к км с ремап правен през 2019г в дилъра на ауди в САЩ , генерални проблеми не съм имал засега , сменил съм PCV преди 2г - непомня колко ми излязоха частите  , 1 температурен сензор в кутията сдаде багажа и използвах да сменя и всички масла - около 2400лв всичко . Масло харчи при мен около 1л. не повече . Сравни си цените колко ще ти стъпи да дойде до БГ и техно тест , мита , акцизи и т.н. и дали не е по добре да си вземеш от тук поне можеш да я покараш и да я проверят в някой препоръчан сервиз . Малко ще е тесничка вътре за по големи от мен / аз съм 1.86 100кг / , друса с 19" , а с 18" се усеща бая разлика в комфорта . Успех с покупката :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...