vle4ugoto

Members
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

About vle4ugoto

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi B8 S4 APR tune

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Слагал съм понижаващи пружини на Eibach и отзад стана супер , но отпред остана по високо разстоянието между гумата и калника . С оригиналните пружини беше равна отпред и отзад . Возията се втвърди
  2. Ами всичко зависи от цената на която ще я купиш , и от там колко ще струва да се докара и стегне .Малко нещата са се променили в САЩ - цените на колите са доста нагоре , а и $ на 1.80+ се катери лесно нагоре цената в лева . Дерзай и успех
  3. Щом е щатска много лесно може да се провери по вин номера колко собственика е имала , инциденти и т.н. С един софтуер колата става над 400кс и няма нужда от друго . В зависимост от стила на каране е и разхода на гориво и зависи в кой град се кара и какъв трафик има - градско във Варна 14-20/100 извън градско до 9 съм падал . Стандартно като се поизпекът гарнитурките на капаците на клапаните теква масълце ама не е голяма драма . Смених на моя мотор и PCV -то аз съм на 155000 км , сега ще обслужвам кутия и диференциал . За 4 години почти нищо не съм правил . Успех
  4. Е това е БГ манталитет да си дадем всичкия лев за кола и после няма $ да я заредим догоре има и платежспособни хора и всеки на който са му омръзнали стоковите ги съживява с тунинг -стига да си струва . аз моята я съживих 4-5 мес. след като я взех
  5. То тепърва ще става и по трудно - за жалост , всичко опира до доходите , НО човек с кола за 30-40-50к лв едва ли ще го бъркат 2-3000 лв и нагоре за доработки за да си чеше крастата
  6. Аз за зимни взех Nexen и съм доволен , летни Michelin започват 2-ри сезон . И от 2-та модела съм доволен , само зимните кат се стопли преди да ги сменя взеха да не слушат като давам повечко газ по завоите
  7. Има и такива комбита , ама не всички S-ки са със салона с готините седалки търсене трябва . Наскоро ми попадна тема за панорамата и задължително проверявай всяко копче дали работи , че после да не плащаш все пак са стари коли вече . Ами караш , сравняваш и сериозно ровене за проблеми с мотор и кутия и проверка в доказан за теб сервиз . Проблема на повечето "дилъри" е че нямат транзитни номера и колкото и да ти се иска няма как да я тестваш / рискът ако те хванат е бая пара и съд / . Успех в търсенето
  8. Например https://www.cars.bg/offer/606701a45c2a336c33741db3 малко отгоре е ама поне върви на гръм
  9. Успех с покупката , ама от 140-150кс да скачаш на 600 ........... да раздаваш гас , си е опасно
  10. Ами то дет се викат кеф цена няма , набутвация си е като цяло ако няма да я държиш по-дълго време , че и после трудно се продават такива коли , ама за приблизително 100к лв има доста марки и модели с по 500+ кончета , и може да се разровиш и за кола зад океана . Ти си знаеш най добре щом те радва това е най важното Ако не е тайна каква кола караш сега ? Описаната под аватара ли ?
  11. Че няма как от S да стане RS няма ама подръжката ти определено ще е по ниска . Има доста добри тунери в БГ и на фона на цената на колата 3-4000 да и засилят колата определено си струва , имал съм удоволствието да карам RS7 в САЩ , нямам какво да кажа гледаш километража как лети нагоре а имаш различно усещане за успорението , почти нищо не се чуваше вътре до към 200 км . Успех с предстоящата покупка
  12. Подръжката на такава кола особенно в БГ си е доста скъпо удоволствие , не е ли по добре да си вземеш S7 - определено ще е с по евтина подръжка и ако не са ти достатъчни кончетата да се позасили и да имаш перформанса на RS7 в S7 ?
  13. Аз съм си доволен от спирането при мен , ама кат загреят взеха да тресът предните и ще трябва да се сменят ама са цифра по около 400лв/бр -оригинални и накладките и те там грубо та се събира цифра , чудех се дали да ги пристържат ама немисля че ще има промяна . Нещо да препоръчаш от което си доволен ? На другата ми талига съм с АТЕ и не съм доволен че вече клаксон не ползвам по меки накладки и джантите станаха на гъз и трудно се чистят / всяка седмица колата е на баня и търкане , ама пак остава /
  14. На мен неми се е случвало , ама може и да я нямам тази функция
  15. vle4ugoto

    3.0 TFSI 2014

    Аз съм със S4 В8 3.0tfsi и мога да ти кажа за Варна в града разхода ми е около 14.5 смятано по пълен резервоар като я и понастъпвам малко / ако се забиеш в трафик гори повече / , извън градско 9-10/100 като карам 140-160 . Почнеш ли на всеки светофар да я мачкаш по добре не гледай кво ти показва бод компа лошо ще ти стане