Jump to content

vle4ugoto

Members
  • Мнения

    510
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B8 S4 APR tune

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vle4ugoto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ХАХАХАХ добре че докато карате не ви се пълнят резервоарите на скоро / в жегите в началото на Август / 2 пъти ходих при приятел в Силистра и Сребърна ,60-90-100км/ч със спазване на ограниченията - 8.4 среден разход по комп , да моята кола е стара , позасилена е малко , ама съм под и около 2к оборота . Не гледам колко гори щот не ме бърка , ама като почнете да ми вадите разход за дизел 140кс се забавлявам . Аз си меря разхода пълен - пълен и в града не е нещо с което да се хваля , ама няма как да караш нещо старо и сравнително бързо за годините си и да те притеснява разхода
  2. Няма как на 130-140 да имаш разход 6.3/100 , не се заяждам или искам да споря с теб , но това е разход за 90-100 не повече
  3. Там са ги научили че маслото се сменя на 3к мили , за километрите съм на 100% съгласен , всяка година или на 2 се минава емишън тест и снимат и отбелязват километрите и това се вижда при проверна на рамата, не че не се върщат км там ама не е както в БГ 20г кола на 150к км хахахах За части няма никакви драми особенно за бмв, бенц и ауди Например моята кола няма ел прибиране на страничните огледала а тук имат , ама не е болка за умиране . Чакането определено си е минус и не всеки ще се навие без да е седнал и да покара колата
  4. 3.0 TFSI е за предпочитане поред 3.2 FSI - нищо общо в динамиката на мотора / ясно е защо / .Гледал съм преди време бричка бяха сравнявали обслужване на бензин 3.0 и дизел 3.0 - работата е на кантар в обслужванията , но дизела е с по голяма предпоставка за евентуални проблеми . Има много писано във форума . И всичко зависи от състоянието и на 2-та двигателя ако са поддържани правилно и са на реални километри И да не забравяме че все пак са стари коли вече и всичко може да се очаква Успех в избора
  5. Дисковете ти на какъв хал са , ако има натрупана много ръжда там където се охлаждат може и от тях да е тая вибрация . Относно кардана , като я вдигнеш следващия път огледай го добре - имат си балансиране , дали всичи балансьори са си на мястото . Ако намериш сервиз или място където проверяват баланс на кардани питай колко ще ти струва да се провери и направи и тогава обаче се сменя и висящия лагер , ако е много смачкан там ти е проблема - изпича се с времето и почват "драмите". Маслотата на раздатка , диф и т.н. сменял ли си ги ? Ако не си при смяна като ги точат в чист съд да се гледа за "стружки" и бъркаш с пръст до магнитите за да се види какво им е състоянието . Засега друго не се сещам .
  6. Аз закупих целия комплект за S4 около 900лв миналата година и отделно масла и всичко към 2100лв
  7. аз на " оригинални " съм се спрял по принцип , но колко ще са оригинални ......... иначе стъпват на около 1500лв частите
  8. А7 ще е по ОК ама в посочената година , до колкото знам за бензин е 3.0 TFSI и 3.0 TDI и всичко е V6 и нагоре , кутия автомат , при А5 има повече избор за 4 цилиндъра Аз съм за бензинов вариант при V6 и за А5 и А7 успех с избора
  9. Миналата година и аз имах същия проблем с моята кутия ,температурния сензор окъсяваше като стигне 68 градуса температурата на маслото в кутията , поръчах си ремонтен комплект със платки и соленоиди и всичко , сменими го 1 момче което работи в ауди и след 6 си бачка на часно , сменихме всички масла/на съединители , кутия , раздатка и спортен диф / филтри на кутията и никакви проблеми . Иначе като загрее кутията светваше , но ми пише че мога да продължа да карам нито е ритала преди и след . Ама на 90к км да има такива драми не е нормално моята сега на 164к км , частите от Райно от форума си ги поръчах и всичко е 6 Дано се открие проблема , че аман от майстори
  10. На колата на жена ми сложих АТЕ отпред дискове и накладки супер са , като исключим факта че клаксон спрях да ползвам и за 2 - 3 дни джантите си сменят цвета на графитено сиво Скоро и аз ще сменям дискове на моята кола и съм в голяма дилема , че неискам да имам същите драми
  11. няма нужда да ходиш в сди - примерно и да ти вземат 30-40 лв , звъниш на нотариуса и питаш прави ли оценка на кола за прехвърляне . Аз не съм чувал нотариус да не го прави , ама звъниш и питаш . Нотариуса или някой негов работник по време на сделката влиза в нета гледа годината на колата и ти я пише на най ниската продажна цена , а както ти казах може да се пише и за части , така правят не малко автосалони ама ти си преценяваш
  12. Нотариуса ти прави справка на място и може да ти я пише на най ниската цена от обяви на подобна кола , а може и да се пише че е за части и я пишат на 1-2000лв
  13. В Софтелектроникс , звъниш и питаш
  14. vle4ugoto

    2.7 biturbo

    И аз да се вкюча неподготвен Това е 1 уникален мотор на ауди за времето си, и не само , но само при S4 /според мен/ и е грехота да го "убивате" на гас носи много на "бой" ако ви се наливат пари , ама дет се казва вече няма много живи набори :)
  15. горе- долу почват от 25к$/ платена там / на около 110к км с чист талон и 1-2 собственика , а на 90к км с удър където и да по купето е ще е на доста различна цена щото там не е евтино да се ремонтира , но може и баба Хамериканка да е е ходила на рехабилитация или само до хипер-маркета а и с тоя червения салон съвсем не ме печелиш по добре е В8.5 на същите км и е по красива / според /мен отвън
×
×
  • Create New...