yanislav Публикувано 18 Април Доклад Share Публикувано 18 Април Здравейте, наскоро купих 8V 1.8TFSI DSG за приятелката ми. При тест драйва и огледа в сервиз преди покупката нямаше никакви сериозни проблеми само неработещо прибиране на ляво огледало и грешка в rain sensor. Малко след покупката обаче започнаха да се случват малко странни неща: Start/Stop системата или дава malfunction или решава да не спира мотора. Това не е проблем даже изобщо, но го споменавам за контекст ACC & Pre-Safe unavailable както и премигване в червено на Distronic. Тези излизат понякога епизодично понякога през 30сек. като на повторна диагностика излиза загуба на комукация с distronic На 2 пъти се случи кутията да "рита" при тръгване от място като зацепва на по-високи обороти и не реагира когато се отпусне спирачката а трябва да се вдигнат оборотите и тогава се получава ритането. Това се оправи като се изгаси колата, след което се пали веднага и се оправя. Кутията не записва грешки и не излизат такива на таблото Дайте съвет къде да търсим проблема, имайки предвид че всичко гореописано не е постоянно ме навежда на мисълта че някъде има електрически проблем а не толкова механичен, но ще се радвам да чуя мнението ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Април Доклад Share Публикувано 18 Април Видяхте ли буксата и кабелите на дистроника? Щом губи връзка, това е първото... На колко км е колата? Над 100к км от тези с-троници може да се очакват главоболия. Старт/Стоп не винаги спира мотора. Зависи от куп неща. Може акумулатора да е за смяна вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanislav Публикувано 18 Април Автор Доклад Share Публикувано 18 Април Distronic-а съм го оглеждал само външно, не съм имал възможност да го разгледам подробно. Колата е на около 170к км. като предишния собственик твърди, че е обслужвал кутията, но може би ще направим отново смяна на масло и филтър. Някои хора имат успех с reflash на кутията като съм й записал час в Порше където се надявам да могат да направят нещо такова. Акумулатора е фабричния, като при първоначалното обслужване сменихме и реле регулатора на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Април Доклад Share Публикувано 19 Април То хубаво я е обслужвам кутията, ама е по-важно на колко км и кога последно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване