Titi_A6 Публикувано 25 Април Доклад Share Публикувано 25 Април Здравейте, Отскоро съм собственик на Ауди А6 2009 4,2 ФСИ Още като го внесох левия катализатор дрънчеше. Колата си вървеше нормално до вчера/изминал съм така около 1500-2000км/ Левия ред цилиндри въобще не работят добре мотора си промени звука взе да прекъсва и не върви добре, отзад мирише кофти. Явно питата се е завъртяла и го е запушила. Не набива грешки освен когато я понастъпих снощи/кикдаун/ чека взе да примигва и записа Engine Oil Pressure Sensor 001 Upper Limit Exceeded и Solenoid Valve 3(N-90) 008-Implausible Signal Колата е обслужена масла , филтри и прочие, не гори масло реални 232 000 км. Явно е за смяна намерил съм от същия мотор въпроса ми как се сменя? Налага ли се да се вади мотор или може и отдолу. Като гледам няма почти никакво място. Автомобила е спрян и не се кара по препоръки на сервизен специалист. Благодаря предварително за съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване