TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Той започна да ме разпитва след като ми беше на гости и видя какъв резултат имаше имаше на моята кола) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 ми отивай да купуваш AFN1.8Тръц немое се кара вече в БГАFN???Kaво тчно имаш в предвид че неможе да се кара в БГ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Той започна да ме разпитва след като ми беше на гости и видя какъв резултат имаше имаше на моята кола)незнам как смееш да сравниш 2.7 битурбос неква дизелова шкодапросто незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 АFN???Kaво тчно имаш в предвид че неможе да се кара в БГ?абе тва си е наша закачка тука в форума ... АFN е дизеловия двигател 1.9TDI 110 к.с.идеята беше че кат неможело да се кара бързо в бг да хвърля неговото 1.8 Турбо и да се мета на печката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 незнам как смееш да сравниш 2.7 битурбос неква дизелова шкодапросто незнамсравнението е от гледня точка на увеличението на мощността и въртящият момент.Вярвай ако изкаш, но чипа за моят двигател ми вдигна мощността с тплкова с колкото и ще вдигне мощнистта на дизела. При мен ми даде ~60 коня и ~85 Nm въртящ момент. Както глем по уебсайтовете чипа за 2.0 тди увеличава мощнистта с около 50 коня и 50 Нм въртящ момент. За мен е сравнимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Увеличение на мощноста с 25 [HP] Увеличение на въртящият момент с 23 % [Nm]това се предлага тукза 170 коня 2.0 tdi моторанезнам кой те е излъгал за 50 конявиж нютоните ги дават с 80 нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 (Редактирано) ако е 140 коньовата SKODAМодел OCTAVIA IIДвигател 2.0 TDI - 140CVЦилиндри 4Обем на двигателя 1968Оригинални технически данни DigitalTuning технически данниМощност в [HP] при 4000 min-1 140 Мощност в [HP] при 4100 min-1 170Въртящ момент в [Nm] при 1750 min-1 319 Въртящ момент в [Nm] при 1660 min-1 408Максимална скорост [Km/h] 208 Максимална скорост [Km/h] 219Ускорение 0-100Km/h 9.6 Ускорение 0-100Km/h 8.8Увеличение на мощноста с 30 [HP] Увеличение на въртящият момент с 28 % [Nm] Редактирано 3 Юли 2007 от rdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Увеличение на мощноста с 25 [HP] Увеличение на въртящият момент с 23 % [Nm]това се предлага тукза 170 коня 2.0 tdi моторанезнам кой те е излъгал за 50 конявиж нютоните ги дават с 80 нагореОК. Аз се водя по резултатите на фирмата която аз използвам на моята кола. Може да погледнеш на посоченият линк. Но въпреки всичко пак е доста добро увеличение дори и с 25 коня, а за въртящ момент да не говорим - дизела трепе бензина в това отношение.http://www.revotechnik.com/products/softwa...t.aspx?pvID=602ако е 140 коньовата SKODAМодел OCTAVIA IIДвигател 2.0 TDI - 140CVЦилиндри 4Обем на двигателя 1968Оригинални технически данни DigitalTuning технически данниМощност в [HP] при 4000 min-1 140 Мощност в [HP] при 4100 min-1 170Въртящ момент в [Nm] при 1750 min-1 319 Въртящ момент в [Nm] при 1660 min-1 408Максимална скорост [Km/h] 208 Максимална скорост [Km/h] 219Ускорение 0-100Km/h 9.6 Ускорение 0-100Km/h 8.8Увеличение на мощноста с 30 [HP] Увеличение на въртящият момент с 28 % [Nm]Точно за този двигател говоря. И показателите са доста прилични бих казал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Cargate S.A. (Revo Greece Sales & Support) Master DistributorP. Tatoiou 161N. Erithraia, Nr, Athens 14562GreecePhone: +302108074589Toll Free: 210 6205641Email: support@cargate.grwww.cargate.grтреа да отиде до АТИНА за да ползва дилъра на РЕВО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 не познавам баща ти ама се пак си мисля че ускорение 0-100 - 9.6 и 140 коня за улегнал човек са си екстра ... няма смисъл да извлича 170 + коне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Cargate S.A. (Revo Greece Sales & Support) Master DistributorP. Tatoiou 161N. Erithraia, Nr, Athens 14562GreecePhone: +302108074589Toll Free: 210 6205641Email: support@cargate.grwww.cargate.grтреа да отиде до АТИНА за да ползва дилъра на РЕВОАз бих отишъл, но показателите на чипа предлаган в БГ мисля са предостатъчни за "неква дизелова шкода" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 абсолютнонека отиде в www.digitaltuning.bg а ако иска динотестима два дино стенда в БГдинопакваляциако го влече да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 не познавам баща ти ама се пак си мисля че ускорение 0-100 - 9.6 и 140 коня за улегнал човек са си екстра ... няма смисъл да извлича 170 + конеИмайки в предвид че това му е служебната кола и прави 30000 км на година и в гаража седи 95 А4 2.6 (лична кола за сравнение) май му се изка още малко "fun" под капакаИ както споменах кара и моята тук, която колкото и да е по-мощна е и доста тежка (1800кг).Но по принцип съм съгласен с теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 тя е за OBD тунинг нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 тя е за OBD тунинг нали?Мисля че да. Ако имаш в предвид "софтуер флаш" през OBDII. Този уебсайт на Digital Tuning ми харесва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 (Редактирано) Мисля че да. Ако имаш в предвид "софтуер флаш" през OBDII. Този уебсайт на Digital Tuning ми харесва!виж и www.prospeed.bgмакар че там не намерих октавия PD 140 кс Редактирано 3 Юли 2007 от rdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 те са най скъпчийте в БГи уж се водят лидериима и други АКО ТЕ ИНТЕРЕСУВАТ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 виж и www.prospeed.bgмакар че там не намерих октавия PD 140 ксТози вее го проучих, доста впечатляващо! Когато се върна в БГ със сигурност ще гледам да с набавя Ауди с подобен двигател на моят и директно в някои от тези фирми за ъпгрейди) Мен това ме влече, включително и автокроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 те са най скъпчийте в БГи уж се водят лидериима и други АКО ТЕ ИНТЕРЕСУВАТ ...не посмях да му го кажа абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 не посмях да му го кажа абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софтнема такъв филм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 не посмях да му го кажа абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софтЩо за условие е това??!?!?Но мисля че знам....чипа променя горивната карта и при пълна газ определен горивната смес е по-богата на гориво, което съответно насища катализаторите и това след време ще ги запуши. Освен това в зависимост от какъв бензин сипваш се определя и живучестта на кат. За какъв бензин е софтуера?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 нема такъв филмтака ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... а мен хич не ми се разделя с катализатораЩо за условие е това??!?!?Но мисля че знам....чипа променя горивната карта и при пълна газ определен горивната смес е по-богата на гориво, което съответно насища катализаторите и това след време ще ги запуши. Освен това в зависимост от какъв бензин сипваш се определя и живучестта на кат. За какъв бензин е софтуера??дизел! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 не посмях да му го кажа абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софтИзвинявай, ти си дизел. Но принзипа е същият.така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... а мен хич не ми се разделя с катализаторадизел!....и също така зависи колко е агресивен софтуера при подаване на газ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... а мен хич не ми се разделя с катализаторадизел!Това е на чичо ти Мишо обяснение най вероятно, но той ти е говорил за твоя случай, и е прав, ако ти е пред задръстване ката е хубаво да се махне. Ако бодеш чип на нова кола, не е нужно махане ...офтопик/ Мишо поздрави, да ти сере мачка у жабката на алфата/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Това е на чичо ти Мишо обяснение най вероятно, но той ти е говорил за твоя случай, и е прав, ако ти е пред задръстване ката е хубаво да се махне. Ако бодеш чип на нова кола, не е нужно махане ...офтопик/ Мишо поздрави, да ти сере мачка у жабката на алфата/не бе сумиста ... иначе не съм си чеквал катализатора в кво състояние ми е но не създава ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване