Jump to content

TwinTurboTank

Members
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно TwinTurboTank

  • Рожден ден 30.06.1982

Друго

  • Kaра
    2003 Audi A6 2.7T

Контакти

  • Website URL
    http://

Персонална информация

  • Локация
    Baltimore, USA
  • Интереси
    Audi Cars Fanatic!!

TwinTurboTank's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Най-накрая си намерих и монтирах LED стопове. Следваща модификация - подсилени анти-рол щанги и спортно окачване. Преди... Сега...
  2. Аз бих сложил LED стопове. Те са на листа ми с модификации. По-ярки с по ниска консумация и по-добре изглеждащи.
  3. TwinTurboTank

    Макс. скорост

    Генерално казано, колкото повече конски сили толкова по-висока скорост.
  4. При мен е оранжева на цвят "check engine". Но все пак е доста по-нов модел колата. При теб може да е тази която описваш. Провери в книжката за колата ако я имаш.
  5. Има вероятност, затов в случая он-борд диагностика ще покаже точно. На мен преди 1 месец 5 и 6-ти цилиндър пропускаха искра и не палеха при пълна газ и компютъра регистрира незиправността и ми светна лампата за проверка на двигателя. Оказа се че свещите са здали багажа. Т ака че и свещи могат да са причината.
  6. Имам същият двигател на А4-ката ми в БГ. Вече има над 200 000км и все още неможе да го чуеш че работи. Изключително доволен съм. Много добре се държи за това купе. При твоят случай може да не е толкова пъргав, но съм сигурен че си доволен. Задвянето звучи като катализатор. Същото нещо ми се случи на мен когато катализатора на старата ми 90-ка започна да се запушва. Он-борд диагностика е много хубаво нещо, поне за по-новите модели. Сега съм с кола която първо се проверява с VAG-COM и след това се отваря капака на двигателя)
  7. Графиката се отнася за след тюнинга и е естествено на колелата. Турбините достигат максимален бууст при 3200. Прилагам таблица с работният цикъл на турбините от 2500 до 6800 на 3та предавка. Това е тест на магистрала.
  8. Типтроника е чипнат, но това само дорпинася за значително по-бързо превключване. Трансмисията ми е констроирана за 420Нм на входа на хидравличният конвертор. Аз съм вече над това число. Засега не приплъзва, но ако проължавам да вдигам мощността ще се повреди 100% имам 2ма познати които вече си смениха трахсмисиите с спортни варианти ($6800), които са конструирани за въртящи моменти до 750Нм.
  9. Добро око) Моят модел е с фабрично спортно окачване (23мм по ниска и 38% по-твърдо) Мерси за линка за дебаджването!
  10. благодаря! скорошните модификации ще са: дебаджване, ЛЕД стопове (евроспец.), спортно окачване, подсилени анти-рол щанги, спортна ауспух система и спортна спирачна система. Ще заснема и някое клипче с ускорения и модфикациите на ауспуха. FMIC е част от Stage 3 upgrade, засега няма смисъл ако не ъпгрейдвам турбокомпресорите. Плюс това в момента съм на границата на мошността която моят типтроник може да поеме.
  11. В такъв случай, не се притеснявай, слагаи и карай. Дано дизела е само по-чист по бензиностанциите за вбъдеще! И също така след по-спортно каране покарай малко колата по-леко за да се поизчисити кат.
  12. Съгласен съм с теб. Аз си направих тест в реално време докато карам да видя колко гориво се помпа при пълна газ в спортен режим в кат. и честно казано е значително повече в сравнение с нормалният режим.
  13. Извинявай, ти си дизел. Но принзипа е същият. ....и също така зависи колко е агресивен софтуера при подаване на газ...
×
×
  • Create New...