Jump to content

Чип/софтуер производители които се инсталират в БГ!


Recommended Posts

Той започна да ме разпитва след като ми беше на гости и видя какъв резултат имаше имаше на моята кола:D)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ми отивай да купуваш AFN

1.8Тръц немое се кара вече в БГ

АFN???

Kaво тчно имаш в предвид че неможе да се кара в БГ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той започна да ме разпитва след като ми беше на гости и видя какъв резултат имаше имаше на моята кола:D)

незнам как смееш да сравниш 2.7 битурбо

с неква дизелова шкода

просто незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АFN???

Kaво тчно имаш в предвид че неможе да се кара в БГ?

абе тва си е наша закачка тука в форума ... АFN е дизеловия двигател 1.9TDI 110 к.с.

идеята беше че кат неможело да се кара бързо в бг да хвърля неговото 1.8 Турбо и да се мета на печката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам как смееш да сравниш 2.7 битурбо

с неква дизелова шкода

просто незнам

сравнението е от гледня точка на увеличението на мощността и въртящият момент.

Вярвай ако изкаш, но чипа за моят двигател ми вдигна мощността с тплкова с колкото и ще вдигне мощнистта на дизела. При мен ми даде ~60 коня и ~85 Nm въртящ момент. Както глем по уебсайтовете чипа за 2.0 тди увеличава мощнистта с около 50 коня и 50 Нм въртящ момент. За мен е сравнимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увеличение на мощноста с 25 [HP]

Увеличение на въртящият момент с 23 % [Nm]

това се предлага тук

за 170 коня 2.0 tdi мотора

незнам кой те е излъгал за 50 коня

виж нютоните ги дават с 80 нагоре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е 140 коньовата

SKODA

Модел OCTAVIA II

Двигател 2.0 TDI - 140CV

Цилиндри 4

Обем на двигателя 1968

Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни

Мощност в [HP] при 4000 min-1 140 Мощност в [HP] при 4100 min-1 170

Въртящ момент в [Nm] при 1750 min-1 319 Въртящ момент в [Nm] при 1660 min-1 408

Максимална скорост [Km/h] 208 Максимална скорост [Km/h] 219

Ускорение 0-100Km/h 9.6 Ускорение 0-100Km/h 8.8

Увеличение на мощноста с 30 [HP]

Увеличение на въртящият момент с 28 % [Nm]

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увеличение на мощноста с 25 [HP]

Увеличение на въртящият момент с 23 % [Nm]

това се предлага тук

за 170 коня 2.0 tdi мотора

незнам кой те е излъгал за 50 коня

виж нютоните ги дават с 80 нагоре

ОК. Аз се водя по резултатите на фирмата която аз използвам на моята кола.

Може да погледнеш на посоченият линк. Но въпреки всичко пак е доста добро увеличение дори и с 25 коня, а за въртящ момент да не говорим - дизела трепе бензина в това отношение.

http://www.revotechnik.com/products/softwa...t.aspx?pvID=602

ако е 140 коньовата

SKODA

Модел OCTAVIA II

Двигател 2.0 TDI - 140CV

Цилиндри 4

Обем на двигателя 1968

Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни

Мощност в [HP] при 4000 min-1 140 Мощност в [HP] при 4100 min-1 170

Въртящ момент в [Nm] при 1750 min-1 319 Въртящ момент в [Nm] при 1660 min-1 408

Максимална скорост [Km/h] 208 Максимална скорост [Km/h] 219

Ускорение 0-100Km/h 9.6 Ускорение 0-100Km/h 8.8

Увеличение на мощноста с 30 [HP]

Увеличение на въртящият момент с 28 % [Nm]

Точно за този двигател говоря. И показателите са доста прилични бих казал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cargate S.A. (Revo Greece Sales & Support)

Master Distributor

P. Tatoiou 161

N. Erithraia, Nr, Athens 14562

Greece

Phone: +302108074589

Toll Free: 210 6205641

Email: support@cargate.gr

www.cargate.gr

треа да отиде до АТИНА за да ползва дилъра на РЕВО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cargate S.A. (Revo Greece Sales & Support)

Master Distributor

P. Tatoiou 161

N. Erithraia, Nr, Athens 14562

Greece

Phone: +302108074589

Toll Free: 210 6205641

Email: support@cargate.gr

www.cargate.gr

треа да отиде до АТИНА за да ползва дилъра на РЕВО

Аз бих отишъл, но показателите на чипа предлаган в БГ мисля са предостатъчни за "неква дизелова шкода" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не познавам баща ти ама се пак си мисля че ускорение 0-100 - 9.6 и 140 коня за улегнал човек са си екстра ... няма смисъл да извлича 170 + коне

Имайки в предвид че това му е служебната кола и прави 30000 км на година и в гаража седи 95 А4 2.6 (лична кола за сравнение) май му се изка още малко "fun" под капака:flipoff:

И както споменах кара и моята тук, която колкото и да е по-мощна е и доста тежка (1800кг).

Но по принцип съм съгласен с теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя е за OBD тунинг нали?

Мисля че да. Ако имаш в предвид "софтуер флаш" през OBDII.

Този уебсайт на Digital Tuning ми харесва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че да. Ако имаш в предвид "софтуер флаш" през OBDII.

Този уебсайт на Digital Tuning ми харесва!

виж и www.prospeed.bg

макар че там не намерих октавия PD 140 кс

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж и www.prospeed.bg

макар че там не намерих октавия PD 140 кс

Този вее го проучих, доста впечатляващо!

Когато се върна в БГ със сигурност ще гледам да с набавя Ауди с подобен двигател на моят и директно в някои от тези фирми за ъпгрейди:flipoff:) Мен това ме влече, включително и автокроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те са най скъпчийте в БГ

и уж се водят лидери

има и други

АКО ТЕ ИНТЕРЕСУВАТ ...

не посмях да му го кажа :flipoff:

абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не посмях да му го кажа :flipoff:

абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софт

нема такъв филм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не посмях да му го кажа :flipoff:

абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софт

Що за условие е това??!?!?

Но мисля че знам....чипа променя горивната карта и при пълна газ определен горивната смес е по-богата на гориво, което съответно насища катализаторите и това след време ще ги запуши. Освен това в зависимост от какъв бензин сипваш се определя и живучестта на кат. За какъв бензин е софтуера??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нема такъв филм

така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... а мен хич не ми се разделя с катализатора

Що за условие е това??!?!?

Но мисля че знам....чипа променя горивната карта и при пълна газ определен горивната смес е по-богата на гориво, което съответно насища катализаторите и това след време ще ги запуши. Освен това в зависимост от какъв бензин сипваш се определя и живучестта на кат. За какъв бензин е софтуера??

дизел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не посмях да му го кажа :flipoff:

абе я ме светнете защо е това задължително условие да си махнеш катализатора след монтажа на чипа ... само това ме спира да бодна нов софт

Извинявай, ти си дизел. Но принзипа е същият.

така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... а мен хич не ми се разделя с катализатора

дизел!

....и също така зависи колко е агресивен софтуера при подаване на газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... а мен хич не ми се разделя с катализатора

дизел!

Това е на чичо ти Мишо обяснение най вероятно, но той ти е говорил за твоя случай, и е прав, ако ти е пред задръстване ката е хубаво да се махне.

Ако бодеш чип на нова кола, не е нужно махане ...

офтопик

/ Мишо поздрави, да ти сере мачка у жабката на алфата/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е на чичо ти Мишо обяснение най вероятно, но той ти е говорил за твоя случай, и е прав, ако ти е пред задръстване ката е хубаво да се махне.

Ако бодеш чип на нова кола, не е нужно махане ...

офтопик

/ Мишо поздрави, да ти сере мачка у жабката на алфата/

не бе сумиста ... иначе не съм си чеквал катализатора в кво състояние ми е но не създава ядове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...