nikolay_ Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 И както прекрасно си вървеше . . . изведнъж чувам едно тракане, следва отваряне на капака и локализиране - палеца да дроселовата клапа /металният/ се движи напред назад доста бързо и се чува ужасно тракане. Това започва още с подаването на контакт. След половин ден ровене МИШО ме посъветна да изключа кабелите към дроселовата клапа. И тръгна, на студено много ниски обороти, също ако съм карал над 2500 - 3000 об - като изключа от скорост се форсира сама до към 4000 об. Знае ли някой как се разглобява това стъпково моторче, евентуално почистване ще му помогне ли ? как да стане това. A4 ADR 1996 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 И както прекрасно си вървеше . . . изведнъж чувам едно тракане, следва отваряне на капака и локализиране - палеца да дроселовата клапа /металният/ се движи напред назад доста бързо и се чува ужасно тракане. Това започва още с подаването на контакт. След половин ден ровене МИШО ме посъветна да изключа кабелите към дроселовата клапа. И тръгна, на студено много ниски обороти, също ако съм карал над 2500 - 3000 об - като изключа от скорост се форсира сама до към 4000 об. Знае ли някой как се разглобява това стъпково моторче, евентуално почистване ще му помогне ли ? как да стане това. A4 ADR 1996Ако е въпросния Мишо, едва ли само ще те посъветва това и ще те пусне да си ходиш. Как така?! Описваш ли нещата 1:1, щото нещо ме съмнява?! Уж ровел половин час, пък питаш как се разглобява?! Кой печен майстор ще те пусне да си ходиш с изключен уред, и то важен?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_ Публикувано 17 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 Същият Мишо, само дето аз я ровех в Триград а той от София по тел. ми даде напътствия че да мога да се прибера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freeride Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 (Редактирано) Знаех си аз! Еми аз съм я чистил сам с карбураторен спрей, ама не е ей-така да пръснеш само. Доста време с парцалче и твърда малка четчица разбутвах разкиснатите нагари по стените и по ръба на клапата, докато махна всичко. Играчка е малко. Но твойто не звучи като да е просто зацапана клапа. Определено! Направо отивай там да ти я видят да няма проблеми. Поне в мойта клапа вътре при моторчето има едни пластмасови зъбчатки, доколкото си спомням. Може нещо да е спекло и да прескачат или да се е изронило някое зъбче. Редактирано 17 Септември 2007 от Freeride Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts