Jump to content

Проблем с оборотите


solay

Recommended Posts

Здравейте ,

от няколко дена имам проблем с оборотите!

Проблема е следния >

като запаля колата всичко си е нормално но след 3-4 минути

каране и изклучване от скорост по време на движение оборотите

започват да играят нагоре надолу като полудели от 500 до 1300

и така докато се успокоят на 900 както си е нормално . След

окончателното спиране винаги се укротяват. При потегляне и

подаване на гориво всичко си е ок. Но веднъж като изключа

от скорост пробемите отново почват. Досега не е гаснала но

предполагам че и това ще стане нчкой ден

кажете ми какво може да се направи по въпроса и в какъв

сервиз да ходя.

Колата е А4 с 1,6 само на бензин

Поздрави с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е замърсена дроселовата клапа. И при мен се получава това поведение от време на време. Има много писано във форума по темата, използвай търсачката. Може да погледнеш и тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не беше ,

в един сервиз наблизо ми казаха

че бил някъв дебитомер на въздушен поток

цената на самата част била към 260 лв.

добре ли е това?

поздрави с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не беше ,

в един сервиз наблизо ми казаха

че бил някъв дебитомер на въздушен поток

цената на самата част била към 260 лв.

добре ли е това?

поздрави с.

Доста добре, при мен шибаният дебитомер е 2400 /две хиляди и четиристотин/ лв, защото съм механична инжекция, а между другото значи проблемът си ти е в клапата наистина, тя е част от дебитомера- поне при мен де.

Редактирано от egoist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не беше , в един сервиз наблизо ми казаха че бил някъв дебитомер на въздушен потокцената на самата част била към 260 лв.добре ли е това?поздрави с.
Колега провери си датчика за температурата. Намира се при термустата или е черен или зелен с 4-крачета. Обикновенно от там става некоректно отчитане на температурата на мотора и от там грешна информация за подаването на гориво. Имал съм същия проблем на дизела . Въпросния датчик е 2 в 1 отчита температурата на водата и единия я подава вътре на таблото а другия на подаването на горивото. При мен куректно ми отчиташе на таблото а лъжеше мотора че работи на -20 градуса и бичеше нафта яко и се дунеше мотора в страшна вибрация и смяна на оборотите. Успех :hilezh:)
ми не беше , в един сервиз наблизо ми казаха че бил някъв дебитомер на въздушен потокцената на самата част била към 260 лв.добре ли е това?поздрави с.
Може да се намери 2-а ръка до 150 лв. но гледай да не е отварян !!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

нямам си ни най малко понятие , оправи си се от само себе си!

Както написах по горе водих я в 2 сервиза като във втория искаха да

ми сменят Дебитомер и докат осе чудех ко да прая реших да я пришпоря

един два пъти по Цариградско и така проблемите отпаднаха, сега при

изключване от скорост в движение оборотите си се заковават на 900

както си беше досега.

Един френд разбирач ми каза че може някоя дюза ли знам ли кво да

е била позапушена и така да се е оправила. Аз лично не знам нямям

понятие от тез работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...