Jump to content

неравномерни обороти с около 50


ipv

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Що мнения не изчетох, що статии...какво ли не беше. Но никъде не мога да намеря отговор относно неравномерните обороти при тди-то. Някъде се загатва проблема с електрониката на помпата. Дали е от това. Докато е студена не го прави, а като загрее също не винаги. Получава се най-вече при сваляне на оборотите като сменям скоростите или като форсирам. Променят се с около 50, между 950 и 1000 обороти. Смених всички филтри, но проблемът си остава. Сутринта като паля, в началото като че ли работи на 3 цилиндра, леко притърсва като дам обороти. Дали са взаимосвързани нещата? Моля за компетентна помощ и голямо благодарско за отзовалите се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходи при някой изпитан майстор да ти види шпонката на коленовият вал да не береш ядове, а до тогава колкото ти е възможно по малко да се возиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, благодаря колега. ще отида на майстор още този следобед. Но да те питам само, дали няма връзка със просвирването на студено. Гледам си писал из форумите за обтящата ролка на пистовия ремък, сменил съм всичко, но пристъргването или просвирването си остана. Дали няма нещо общо с оборотите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем и се оказа от датчика G149, почистих го и се оправи проблема за един месец и нещо и сега пак прави така и ще търся нов да го сменян. Можеш да пробваш да го почистиш и ако се оправи значи е от него.

13523tdi_technik_eng.pdf

C4C8C7C5CBC8D1D2202D20C2F1E520EE20E4E8E7E5EBE5202D20CCE5F2EEE4E8EAE020EFF0EEE2E5F0EAE820E820E2EEF1F1F2E0EDEEE2EBE5EDE8FF202E2E2E.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, колега. Но честно казано се страхувам да пипам, щото не съм голям разбирач. Да не объркам нещо, че... :icon_eek: Дали няма друг начин, за непрофесионалисти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по проблема с паленето, ако остане на три цилиндъра няма да притърсва леко, а направо си тресе много кофти и пуши яко бяло отзад. Имах го този проблем миналата зима, когато ми се разпадна обувката на захранващия кабел за подгрявната свещ на 3 цилиндър. Докато го разбера 2 дена палеше като танк и се тресеше мотора сякаш ще изкочи от коша за около минута две след което се успокояваше и като загрее палеше без проблем. След диагностика в Авел Бош сервиза установиха, че свещта е ОК, но до нея няма захранване. Сменихме обувката и се оправи.

Относно лекото притръсване и вариране на обороти, то както някой спомена най-вероятно е електрониката на помпата или лошо гориво. При мен също го прави този номер както си работи кротко на 950 на място и изведнъж хлъц хлъц хлъц ....притресе, но много рядко и най-често като спадне горивото в резервоара под 1/4 съм забелязал, че този синдром се засилва.

Има една тема на колежката RED-AUDI която описва как се лекува помпата - някъде искат от 350 до 700 лв. за ремонта ... а може и да са още куп други неща :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за мнението. При мен също има разпаднала обувка на свещите, дали от нея не знам все още, ще проверя. Но имам питане към теб, като палеше колата угасваше ли ти лампичката на подгревните свещи или продължаваше да мига? Щото при мен угасва, някой казват, че ако има проблем в свещите, тя ще продължи да мига, което е било сигнал за проблем. Как е било при теб? Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, нямаше нищо смущаващо в лампата.

Светкаше 4-5 секунди и си угасваше! <_<

Между-другото такава обувка ще намериш много трудно.

Аз не можах нито по сервизи, нито по морги.

Сега съм с една клема :rotcol:

Може би оригинална само ... не съм питал в Ауди единствено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема по-долу писах по твоя проблем и дадох кординати на добър дизелджия , на мен ми прегледа всичко споменато в тази тема . Гледа ми центровката , и каза че не мърда което означава че нямям игра в зъбчатката на коляноевия вал .

http://audi.online.bg/index.php?showtopic=30427

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за съвета, погледнах темата ти. Но съм доста далеч от София, освен ако имам път нататък ще се възползвам, ако дотогава не намеря друго решение. все пак благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте отново. Ходих в Бош сервиз и ми казаха, че е от регулатор на помпата. Нов струвал около 800 лв. Питах за рециклиране или нещо такова, но ми казаха, че не може. Какво ще ми посъветвате? Колега TDImaniak при теб същия ли проблем беше, и дали наистина се оправя този регулатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемът се оправи. Един майстор пипна електрониката на помпата и засега изглежда всичко наред. благодаря на всички за мненията и насоките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...