Jump to content

brunobanani

Members
  • Мнения

    1922
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно brunobanani

  • Рожден ден 1.10.1978

Друго

  • Kaра
    Audi А3

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

3555 профилни разглеждания

brunobanani's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Продавам 4 бр. оригинални, лети джанти 15" 5х100 за Audi А3 / Golf 4 в комплект с летни гуми 195/65/15 Джантите са в отлично състояние, без драскотини, без удари по ръбовете, не са криви, не са заварявани, не са изправяни. Този модел джанти по принцип се монтира заводско на Golf4 и са с логото на VW. На тези специално логото в средата е заменено с Audi, но не са оригинални емблеми - заменени са с пластмасови. Оригиналните са метални на VW, но те не са в комплекта (бяха откраднати). Ако някой ги взима за VW може да си ги смени с пластмасови за 5 лв. или ако има метални от друг подобен модел. Джантите са в комплект с 4 бр. летни гуми 195/65/15 2 бр. предни Fulda EcoControl с DOT 1008 (като цяло в добро състояние със сравнително дълбок грайфер 5-7 мм) 2 бр. задни GoodYear GT2 с DOT (не го намирам)(като цяло в недобро състояние, малко грайфер е останал - търкалям ги като задни) Забележка: 1. Гумите не са предмет на обявата, те са като бонус към джантите. Тоест джантите без гумите струват също толкова колкото с гумите! За гумите не давам гаранция. Колата е купена с тях в началото на лятото и в момента все още са на нея. Не знам дали имат лепенки. На пръв поглед нямат издутини и видими брутални дефекти, а и както казах цяло лято си карам с тях, а и в момента все още са на автомобила. Ако купувача е от Пловдив може да ги види на място! 2. Гумите не се продават отделно! Ако желаете само джантите естествено ще ви демонтирам гумите! Но както казах и по-горе джантите не струват по-евтино без гумите 3. Една от капачките на джантите има лек дефект в закрепващия механизъм (счупени 2 краченца на пръстена от вътрешната страна, но и с останалите 2 държи добре, а с една капка силикон си кара така цяло лято - външно не се забелязва нищо и няма опасност да се загуби като изпадне сама. Естествено при опит за кражба няма да издържи, но и другите три не биха издържали на напън с отвертка Цена за комплекта: 350 лв. Email: brunobanani@mail.bg Телефон: 0882 999 118 Атанас Гаджев (Пловдив)
  2. Този филм сме го гледали вече и за жалост всички знаем, че не е с щастлив край! Силите на доброто се обединяват, разчистват къщичката, изгонват някои "светоизвестни" вече спамери, а техните последователи натирят в специално създадената "преизподня" и настава мир за седмица две. След това пък силите на злото се прегрупират на свой ред и започват контраатаки, саботажи, заплахи и мелодраматични кампании от рода на "Не сте сами!", "Free Michael Shilds", "Свобода за Спаска" и не след дълго админите се поддават на натиска и амнистират и реабилитират напълно "лошите момчета". След 6 месеца до 1 година цикъла започва да се повтаря. Лошото е, че зрителите с добър вкус напускат безвъзвратно салона, а жадните за сеир семкаджии стават все повече и повече. Успех все пак ...
  3. Иначе казано Nikon тялото няма мотор за аутофокус - това автоматически те ограничава да си купуваш само обективи с вграден мотор за аутофокус, а това от своя страна означава големи цифри (а това, че ако изгърми мотора ще е на обектива, а не на тялото би ме притеснило не по-малко защото тези обективи са по-скъпи от самото тяло)
  4. Човешкият ум трябва да се провокира, за да щрака Айде съгласих се ... оставам с летните засега до следващия ноември. Тогава пак ще си поговорим
  5. Еми аз съм написал, колега. Слагам вериги. Снега беше стигнал над 10 сантиметра и наистина не можех да продължа сигурно. След като ги сложих гарантирам, че съм бил по-стабилен и от 4х4 със зимни гуми. Нося си по 2 комплекта и в наистина есктремни условия не бих се поколебал да сложа и на задните гуми вериги, но както написах вече просто от 2 зими насам не ми се е налагало. Аз пък не разбирам защо така ревниво отричате промените в климата и се кълнете в зимните си гуми като папата в евангелието. НЕ та НЕ. И дума да не се изрече. "Ти си луд ... ти си самоубиец." Това го слушам още от есента. Възобнових темата, защото зимата мина и просто исках да покажа, че с летни гуми може да се изкара и не само от хора, които живеят в Пловдив и виждат сняг 2 пъти в годината, а и от хора като мен, които не си държат колата завита с чул пред блока, а въртят по 4 000 км. месечно из цялата страна. Не смятам, че съм просто късметлия. Наблюдавам времето и си правя изводите. Разгледайте справката за климата от 2007 насам и не бъдете толкова консервативни. Преди 15 години при много по-тежки зими всички си караха жигулките и москвичите с ВИДА и не бяха чували за зимни гуми и ако погледнем статистиката ще видим, че сигурно тогава произшествията са били по-малко. Сега като си сложат едни M+S и стават неуязвими ли !?
  6. Не съм изкъртил дърво, а бутнах един знак след като избегнах челен удар с една кака, която тръгна да прави ляв завой пред мен, отнемайки ми предимството на има няма 15 метра. Това беше един 14 януари на паваж след като валя леден дъжд и точно тогава бях със зимни гуми и точно тогава благодарение на АБС-а избегнах фронталния удар, но не можах да спра и се качих на тротоара, което също идва да покаже, че на лед всички сме равни! От 2007 година насам средните температури през зимата за цялата страна са положителни. Ето и какво казват братушките: При температуре, близкой к нулю (со стороны «плюса»), сцепные свойства летних шин остаются довольно высокими. Если осенью вы уверены, что не встретите на дороге лед и снег, до наступления морозов с переобуванием можно не спешить. То же справедливо и для ранней весны. А температуру +7°С производители шин указывают с запасом, чтобы наверняка избежать встречи с гололедом Всеки има глава на раменете си, термометри за външна температура, очи и сетива, за да усеща кога губи контрол над автомобила. Винаги когато съм усетил нестабилност или редуцирам скоростта или спирам и слагам вериги (2 пъти ми се наложи за целия сезон) Естествено този инцидент по-горе (единствения ми до момента) ми показа, че има и непредвидими ситуации и много мислех след това какво е можело да направя, за да не ударя дори и знака, но така и не намерих по-добро решение. (според майора, който ми състави и акта за напускане на пътното платно е трябвало да натреса челно неправилно завиващия автомобил)
  7. Споко ве хейтър, имам достатъчно опит, за да карам с летни гуми и на Шипка и на Цариградско шосе и за твое успокоение няма начин да се натреса в твоя кашон. На твое място бих се притеснявал за внезапно изкачащи канавки и крайпътни дървета, защото съм чувал, че те били много опасни особено за слаби шофьори, които обичат и да си попийват на всичкото отгоре Хората с "тоталки" в кариерата си могат да го потвърдят.
  8. Аз през София не го броя въобще, защото там се движа до летището или по околовръстното и не съм имал проблем. За Юндола минавам през Велинград наистина, но винаги бързам. Ако реша да дойда на плаж сега летния сезон обаче задължително ще се обадя на колегата.
  9. Колеги зимата мисля с настъпването на месец май окончателно мина. Каква е равносметката Ви. Някои промениха ли си мнението за зимните гуми - ползата и вредата от тях в условията на глобалното затопляне!? Моята равносметка е: 19400 км. изминати от 20 октомври 2008 до 20.04.2009 с Michelin Energy Saver 205x55х15 по всички пътища на България. 4 преминавания през Шипка. 11 преминавания през Рожен. 2 преминавания през Юндола 1 преминаване през Петрохан 1 преминаване през Превала. От всички тези проходи ми се наложи само едно слагане на вериги на северната страна на Шипка както съм описал още в началото на поста си и никога повече. Сняг ме валя само на Шипка, магистрала Хемус и в Рожен по 1 път. През всичкото останало време съм се движил по напълно сухи или мокри пътища, където летните гуми се държаха чудесно при всякакви температури при положение че говорим и за автомобил с малко по-висок център на тежестта, какъвто е показан по-долу. За мен оставането с летни гуми бе напълно оправдано. Не съм се почувствал застрашен или попаднал в опасна ситуация заради тях в нито един момент.
  10. УЖАС Загиналите са двама полицаи, 5-годишното дете на единия от тях и съпругата му, която е кадрови войник. Овъглените до неузнаваемост трупове на четиримата бяха идентифицирани 7 часа след като автомобилът им „Пежо 206" изгоря, след като бе блъснат отзад от „Волво" със софийска регистрация. Загиналите полицаи са служители на Отрезвителя в Пловдив. Единият от тях, който е на 31 години, е пътувал със семейството си до София, за да получат визи от американското посолство. Фамилията планирала пътуване до САЩ, където живее майката на жената. Все още не са готови резултатите от ДНК-експертизата, която по безспорен начин трябва да установи самоличността на изгорелите в колата. Погребенията са насрочени за петък. Първоначалните данни сочеха, че „Пежо"-то е било спряно в аварийната лента, при което „Волво"-то, помитайки го отзад, го е изтласкало в мантинелата вляво. Събраните данни обаче сочат, че колата не е била спряна в аварийното платно в момента, когато е ударена. Разследващи заявиха пред Дарик, че тя се е движела в средната лента на магистралата в посока Пловдив. Вероятно висока скорост на идващото отзад „Волво" или отклоняване вниманието на водача е причинило удара, отхвърлил „Пежото" в мантинелата, при което то е избухнало в пламъци. Няма данни изгорелият автомобил да е бил с газова бутилка. Според свидетели не е имало взрив. Младият мъж, шофирал „Волво"-то, съпругата му, едногодишното им дете и още една жена са откарани в Университетска болница, но са изписани. Двете жени са с леки контузии, а бебето е невредимо, каза пред Дарик директорът на болницата доц. Илия Баташки.
  11. Всичко зависи от шофьора. Аз познавам хора, които не могат да поддържат равномерно скорост и постоянно ту ускоряват, ту забавят.
  12. На много хора живота им се е скъсил опитвайки се опитали да опровергаят друга заводска стойност - тази за максималната скорост. Аз предпочитам да гоня нисък разход, отколкото да се гоня с рейсъри по булеварди и междуселски пътеки. Мен лично бързото каране ме натоварва и изнервя много повече.
  13. Не изключвай и фактора "задкормилно устройство". На една и съща кола едни постигат завидни резултати, а други реват, че им гори като трактор. Сигурен съм, че ако минете един курс в някоя немска школа за икономично каране и спокойно ще свалите разхода си с 10 до 15% и ще достигнете заводските данни.
  14. Те нашите уличници вече свикнаха да стоят отвън, но не е лошо като идея и изпълнение.
  15. Бреййй тея още малко ще стигнат пословичния ми разход с яйцето От началото на юни европейските клиенти ще могат да закупят нова версия на Audi A4 с дизелов двигател, обозначена като 2.0 TDI "e". За нея от фирмата твърдят, че ще има среден разход от 4.6 литра на 100 км. За да се получи подобен разход, от Audi са монтирали в този автомобил редица най-съвременни технологии, като start-stop, спирачна система регенерираща кинетичната енергия в електроенергия "складирана" в акумулатора, модернизирана механична скоростна кутия, гуми с ниско съпротивление (205/60 R 16), намален пътен просвет с 20 мм и някои аеродинамични допълнения по каросерията. Audi 2.0 TDI „е” с разход 4.6 литра на 100 км Промени има и в електронното управление на дизеловия двигател с обем два литра. Според данните на Audi, двигателят с мощност 136 к.с. има ускорение от място до 100 км/час за 9.5 секунди и има максимална скорост от 215 км/час. Версия седан на Audi 2.0 TDI „е” ще струва в Германия 30 800 евро, а версия комби със същия двигател и разход на гориво 4.9 литра на 100 км. ще има цена 32 800 евро.
×
×
  • Create New...