ipv Публикувано 12 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2007 Здравейте, колеги. Що мнения не изчетох, що статии...какво ли не беше. Но никъде не мога да намеря отговор относно неравномерните обороти при тди-то. Някъде се загатва проблема с електрониката на помпата. Дали е от това. Докато е студена не го прави, а като загрее също не винаги. Получава се най-вече при сваляне на оборотите като сменям скоростите или като форсирам. Променят се с около 50, между 950 и 1000 обороти. Смених всички филтри, но проблемът си остава. Сутринта като паля, в началото като че ли работи на 3 цилиндра, леко притърсва като дам обороти. Дали са взаимосвързани нещата? Моля за компетентна помощ и голямо благодарско за отзовалите се... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 12 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2007 Ходи при някой изпитан майстор да ти види шпонката на коленовият вал да не береш ядове, а до тогава колкото ти е възможно по малко да се возиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 12 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2007 да, благодаря колега. ще отида на майстор още този следобед. Но да те питам само, дали няма връзка със просвирването на студено. Гледам си писал из форумите за обтящата ролка на пистовия ремък, сменил съм всичко, но пристъргването или просвирването си остана. Дали няма нещо общо с оборотите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 12 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2007 ходих на майстор. Каза ми, че ако имало проблем с демферната шайба или нещо във връзка с това, щяло да тресе мотора. дали е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirchi Публикувано 12 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2007 Аз имах същия проблем и се оказа от датчика G149, почистих го и се оправи проблема за един месец и нещо и сега пак прави така и ще търся нов да го сменян. Можеш да пробваш да го почистиш и ако се оправи значи е от него.13523tdi_technik_eng.pdfC4C8C7C5CBC8D1D2202D20C2F1E520EE20E4E8E7E5EBE5202D20CCE5F2EEE4E8EAE020EFF0EEE2E5F0EAE820E820E2EEF1F1F2E0EDEEE2EBE5EDE8FF202E2E2E.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 13 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2007 благодаря, колега. Но честно казано се страхувам да пипам, щото не съм голям разбирач. Да не объркам нещо, че... Дали няма друг начин, за непрофесионалисти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 15 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2007 няма ли някой да даде рамо с други мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 15 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2007 Значи по проблема с паленето, ако остане на три цилиндъра няма да притърсва леко, а направо си тресе много кофти и пуши яко бяло отзад. Имах го този проблем миналата зима, когато ми се разпадна обувката на захранващия кабел за подгрявната свещ на 3 цилиндър. Докато го разбера 2 дена палеше като танк и се тресеше мотора сякаш ще изкочи от коша за около минута две след което се успокояваше и като загрее палеше без проблем. След диагностика в Авел Бош сервиза установиха, че свещта е ОК, но до нея няма захранване. Сменихме обувката и се оправи.Относно лекото притръсване и вариране на обороти, то както някой спомена най-вероятно е електрониката на помпата или лошо гориво. При мен също го прави този номер както си работи кротко на 950 на място и изведнъж хлъц хлъц хлъц ....притресе, но много рядко и най-често като спадне горивото в резервоара под 1/4 съм забелязал, че този синдром се засилва. Има една тема на колежката RED-AUDI която описва как се лекува помпата - някъде искат от 350 до 700 лв. за ремонта ... а може и да са още куп други неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 16 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 благодаря колега за мнението. При мен също има разпаднала обувка на свещите, дали от нея не знам все още, ще проверя. Но имам питане към теб, като палеше колата угасваше ли ти лампичката на подгревните свещи или продължаваше да мига? Щото при мен угасва, някой казват, че ако има проблем в свещите, тя ще продължи да мига, което е било сигнал за проблем. Как е било при теб? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 16 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 Не, нямаше нищо смущаващо в лампата. Светкаше 4-5 секунди и си угасваше! Между-другото такава обувка ще намериш много трудно. Аз не можах нито по сервизи, нито по морги.Сега съм с една клема Може би оригинална само ... не съм питал в Ауди единствено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 16 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2007 хм...ще трябва да ги проверя моите тогава, да не би някоя да е сдала багажа, щото сутринта ми се налага повечко да въртя стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDImaniak Публикувано 18 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 В тази тема по-долу писах по твоя проблем и дадох кординати на добър дизелджия , на мен ми прегледа всичко споменато в тази тема . Гледа ми центровката , и каза че не мърда което означава че нямям игра в зъбчатката на коляноевия вал .http://audi.online.bg/index.php?showtopic=30427 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 18 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2007 благодаря колега за съвета, погледнах темата ти. Но съм доста далеч от София, освен ако имам път нататък ще се възползвам, ако дотогава не намеря друго решение. все пак благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 29 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2007 здравейте отново. Ходих в Бош сервиз и ми казаха, че е от регулатор на помпата. Нов струвал около 800 лв. Питах за рециклиране или нещо такова, но ми казаха, че не може. Какво ще ми посъветвате? Колега TDImaniak при теб същия ли проблем беше, и дали наистина се оправя този регулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 4 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2007 проблемът се оправи. Един майстор пипна електрониката на помпата и засега изглежда всичко наред. благодаря на всички за мненията и насоките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vinko Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 моя съвет е да караш с не по молко от 1/4 резервоар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts