PESHO OT MARS Публикувано 10 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2008 Здравейте на всички във форума, отдавна чета във форума но напоследък имам проблем който трудно се изтрайва.Колата е АУДИ 80 Б2 1800 кубика DS мотор с карбуратор Пиербург 2Е2 1986 г. (колата има газова уредба монтирана от мен Lovato), проблемите за които говоря са за бензин, когато е студено (например под -5 градуса) по принцип колата пали от раз но малко след това двигателя започва да тресе и да гасне (открих поне така си мисля) проблема вакумчето което трябва да отвори допълнителната въздушна клапа на смукача (автоматичен е) явно не го прави, просто задържам педала на газта леко натиснат за около 1-2 мин. докато подгрее водата биметалната пластина на същата клапа и тя леко се отваря и от там оборотите са перфектни 2200 като постепенно падат със загряванването на мотора но тук настъпва драмата оборотите на празен ход при загряла кола са 1400 или 1100 (знам че звучи тъпо ама веднъж са цял ден 1400 на другия ден за някой друг час са 1000-1100)стабилни са не играят, но пак проблем като потеглям или вобще когато рязко подам газ мотора заглъхва или почти угасва след което започва да ускорява (на пръв поглед ускорителна помпа ама не пръска си) второто за което ми идва на акъла е колко е голямо влиянието на вакумния регулатор на делкото (доколкото знам неговата цел е да регулира ъгала при голямо разреждане и ниски обороти преди да се задейства центробежния ако вобще има центробежен (спомени от москвичово време)) проверявал съм маркучето на вакума не е запушен. Някакви идеи??Значи да обобщя след тези приказки високи обороти на празен ход и лоша работа на двигателя при резки ускорения (или потегляне от място)И някой да знае кадърни хора дето разбират от тези двигатели/карбуратори (имам си отличен майстор но не познава този тип карбуратор и не ще да пипа ,уважавам го затова) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskors2 Публикувано 16 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2008 (Редактирано) Колега сестра ми кара Голф 2 1.8 със същия карбуратор 2E2, същите симптоми каквито ти споделяш имаше и Голфчето, проблеа беше че имаше 2 скъсани вакучете и грешно наредени други вакуми. проблема го оправих като купих 2 метра маркуч за обратна нафта и по книгата която имам наредих вакумите наново . След това свалиш ризата за автоматичния смукач( при биметалната пластина) имаше невероятна тлач изчистих я добре и след това колата направо полетя... прали от раз , като е студена държи 1500 оборота и постепенно падата с загряването на мотора до 850 .Ако си от софия пиши да се разберем да ти кажа как да решиш проблема. Редактирано 27 Май 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokowoz Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 (Редактирано) Колега, ще може ли да сканираш от книгата схемата на вакумите на карба, защото и на мен ми трябва, но не мога да си намеря.Поздрави Редактирано 27 Май 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СЕКТОР Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 А защо не пробваш ТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokowoz Публикувано 27 Май 2008 Доклад Share Публикувано 27 Май 2008 А защо не пробваш ТУКИ това ще стане, колега, в най-скоро време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване