Jump to content

ТУРБОТО НА МОЯТА СТРЕЛА


to6kata

Recommended Posts

  • 1 month later...

колеги помагайте пак...............не е проблема в катализатора,правеше го когато си поиска,а сега постоянно си изключва на 3000 об. като я сритам!какво друго мойже да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги помагайте пак...............не е проблема в катализатора,правеше го когато си поиска,а сега постоянно си изключва на 3000 об. като я сритам!какво друго мойже да е?

колега филтри сменял ли си когато е запушен горивния филтър ги прави тея номера (поне моята )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги помагайте пак...............не е проблема в катализатора,правеше го когато си поиска,а сега постоянно си изключва на 3000 об. като я сритам!какво друго мойже да е?

Значи как постъпих аз с моята нова с5 понеже правеше същото което описваш при твоята\ Осъзнавам напълно че мотора е друг както у турбината все пак още имам и с4 2.5ТДи\ след 3 поредни безуспешни диагностики реших на своя глава да действам

1во откачих буксата на дебитомера пробвай и ти така виж дали колата ще върви и няма да забива ще харчи малко повече и не я карай дълго така да не земеш верно да утрепеш турбината. Ако пак го прави пробвай с друг дебитомер но не го купувай по възможнст :bia:

След като смених и филтъра на картерните газове и дебитомера нещата не се подобриха ама хич и започнах да коментирам ситуацията с един френд и стигнахме до извода че проблема го има когато датчика на дебитомера е свързан при изваден не а турбината върти та се кине и колата Върви <_< значи турбото си е наред

И понеже от ауди са решили че на тая кола и трябват 120х клапана почнах да ги ръчкам един по един и по едно относително щастливо стечение на обстоятелствата намерих един клапан от майстора употребяван мисля че прави вакум някакъв и е свързан с системата за отработени газове на с5 са 2 бр в един общ държач до горивния филтър и смених 1-я откъм мотора\ не става въпрос за тези 2-та кръгли клапана под кората\ в резултат на това колата заспа на първа и втора но не забиваше на -4-5-6 предавка :) купих нов за 150 кинта и сега няма поблем.

При С4 нещата са по-прости виж къде можеш да намериш човек които да провери вакумите при дизела това е най големия проблем някой от тях не работи изрядно и от него ти забива убеден съм и симтомите ти отговарят според мен за такъв проблем е верно че трудно се намират свестни майстори те всички вече са копютърни специалисти ама компа не си цапа ръцете и нещо е недоскив за нашите коли :bia:

Не видях от къде си ама имам предвид 2 ма майстори ако те интересува пусни на лични да видим дали могат да оправят нещата\ твърдо не са клубните майстори\

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи как постъпих аз с моята нова с5 понеже правеше същото което описваш при твоята\ Осъзнавам напълно че мотора е друг както у турбината все пак още имам и с4 2.5ТДи\ след 3 поредни безуспешни диагностики реших на своя глава да действам

1во откачих буксата на дебитомера пробвай и ти така виж дали колата ще върви и няма да забива ще харчи малко повече и не я карай дълго така да не земеш верно да утрепеш турбината. Ако пак го прави пробвай с друг дебитомер но не го купувай по възможнст :)

След като смених и филтъра на картерните газове и дебитомера нещата не се подобриха ама хич и започнах да коментирам ситуацията с един френд и стигнахме до извода че проблема го има когато датчика на дебитомера е свързан при изваден не а турбината върти та се кине и колата Върви :steinigung: значи турбото си е наред

И понеже от ауди са решили че на тая кола и трябват 120х клапана почнах да ги ръчкам един по един и по едно относително щастливо стечение на обстоятелствата намерих един клапан от майстора употребяван мисля че прави вакум някакъв и е свързан с системата за отработени газове на с5 са 2 бр в един общ държач до горивния филтър и смених 1-я откъм мотора\ не става въпрос за тези 2-та кръгли клапана под кората\ в резултат на това колата заспа на първа и втора но не забиваше на -4-5-6 предавка :hilezh: купих нов за 150 кинта и сега няма поблем.

При С4 нещата са по-прости виж къде можеш да намериш човек които да провери вакумите при дизела това е най големия проблем някой от тях не работи изрядно и от него ти забива убеден съм и симтомите ти отговарят според мен за такъв проблем е верно че трудно се намират свестни майстори те всички вече са копютърни специалисти ама компа не си цапа ръцете и нещо е недоскив за нашите коли :bia:

Не видях от къде си ама имам предвид 2 ма майстори ако те интересува пусни на лични да видим дали могат да оправят нещата\ твърдо не са клубните майстори\

:hilezh:

много ти благодаря колега.наистина много из4ерпателно ми отговори!аз съм от стара загора но живея в бургас!до софия за майстор........малко невърви......и катоцяло съм мнго доволен от колата си,когато я купувах си нямах наидея какво купувам наистина!а в последствие стана ясно че съм оцелил 10-та с тази кола!но само заради този проблем ще я продам.пак благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...