jasamon Публикувано 12 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2008 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6kata Публикувано 13 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 колеги помагайте пак...............не е проблема в катализатора,правеше го когато си поиска,а сега постоянно си изключва на 3000 об. като я сритам!какво друго мойже да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshopov Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 колеги помагайте пак...............не е проблема в катализатора,правеше го когато си поиска,а сега постоянно си изключва на 3000 об. като я сритам!какво друго мойже да е?колега филтри сменял ли си когато е запушен горивния филтър ги прави тея номера (поне моята ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 колеги помагайте пак...............не е проблема в катализатора,правеше го когато си поиска,а сега постоянно си изключва на 3000 об. като я сритам!какво друго мойже да е?Значи как постъпих аз с моята нова с5 понеже правеше същото което описваш при твоята\ Осъзнавам напълно че мотора е друг както у турбината все пак още имам и с4 2.5ТДи\ след 3 поредни безуспешни диагностики реших на своя глава да действам1во откачих буксата на дебитомера пробвай и ти така виж дали колата ще върви и няма да забива ще харчи малко повече и не я карай дълго така да не земеш верно да утрепеш турбината. Ако пак го прави пробвай с друг дебитомер но не го купувай по възможнст След като смених и филтъра на картерните газове и дебитомера нещата не се подобриха ама хич и започнах да коментирам ситуацията с един френд и стигнахме до извода че проблема го има когато датчика на дебитомера е свързан при изваден не а турбината върти та се кине и колата Върви значи турбото си е наредИ понеже от ауди са решили че на тая кола и трябват 120х клапана почнах да ги ръчкам един по един и по едно относително щастливо стечение на обстоятелствата намерих един клапан от майстора употребяван мисля че прави вакум някакъв и е свързан с системата за отработени газове на с5 са 2 бр в един общ държач до горивния филтър и смених 1-я откъм мотора\ не става въпрос за тези 2-та кръгли клапана под кората\ в резултат на това колата заспа на първа и втора но не забиваше на -4-5-6 предавка купих нов за 150 кинта и сега няма поблем.При С4 нещата са по-прости виж къде можеш да намериш човек които да провери вакумите при дизела това е най големия проблем някой от тях не работи изрядно и от него ти забива убеден съм и симтомите ти отговарят според мен за такъв проблем е верно че трудно се намират свестни майстори те всички вече са копютърни специалисти ама компа не си цапа ръцете и нещо е недоскив за нашите коли Не видях от къде си ама имам предвид 2 ма майстори ако те интересува пусни на лични да видим дали могат да оправят нещата\ твърдо не са клубните майстори\ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6kata Публикувано 14 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2008 Значи как постъпих аз с моята нова с5 понеже правеше същото което описваш при твоята\ Осъзнавам напълно че мотора е друг както у турбината все пак още имам и с4 2.5ТДи\ след 3 поредни безуспешни диагностики реших на своя глава да действам1во откачих буксата на дебитомера пробвай и ти така виж дали колата ще върви и няма да забива ще харчи малко повече и не я карай дълго така да не земеш верно да утрепеш турбината. Ако пак го прави пробвай с друг дебитомер но не го купувай по възможнст След като смених и филтъра на картерните газове и дебитомера нещата не се подобриха ама хич и започнах да коментирам ситуацията с един френд и стигнахме до извода че проблема го има когато датчика на дебитомера е свързан при изваден не а турбината върти та се кине и колата Върви значи турбото си е наредИ понеже от ауди са решили че на тая кола и трябват 120х клапана почнах да ги ръчкам един по един и по едно относително щастливо стечение на обстоятелствата намерих един клапан от майстора употребяван мисля че прави вакум някакъв и е свързан с системата за отработени газове на с5 са 2 бр в един общ държач до горивния филтър и смених 1-я откъм мотора\ не става въпрос за тези 2-та кръгли клапана под кората\ в резултат на това колата заспа на първа и втора но не забиваше на -4-5-6 предавка купих нов за 150 кинта и сега няма поблем.При С4 нещата са по-прости виж къде можеш да намериш човек които да провери вакумите при дизела това е най големия проблем някой от тях не работи изрядно и от него ти забива убеден съм и симтомите ти отговарят според мен за такъв проблем е верно че трудно се намират свестни майстори те всички вече са копютърни специалисти ама компа не си цапа ръцете и нещо е недоскив за нашите коли Не видях от къде си ама имам предвид 2 ма майстори ако те интересува пусни на лични да видим дали могат да оправят нещата\ твърдо не са клубните майстори\ много ти благодаря колега.наистина много из4ерпателно ми отговори!аз съм от стара загора но живея в бургас!до софия за майстор........малко невърви......и катоцяло съм мнго доволен от колата си,когато я купувах си нямах наидея какво купувам наистина!а в последствие стана ясно че съм оцелил 10-та с тази кола!но само заради този проблем ще я продам.пак благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts