danail_stz Публикувано 21 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 По всяка вероятност са повдигачите - като остане натиснат клапана при изгасване на двигателят и не държи клапана на повдигачите,те се изпразват и сутрин им трябва малко време да се напълнят и да спрат да чукат.Обикновенно причукват 1 или 2 повдигача,а не всичките.Няма нищо общо с филтъра за маслото.Чукането е много характерно - металическо и отчетливо.Няма нищо страшно и опасно за работата на двигателя.Ако те дразни това чукане решението е в смяната на повдигачите.Може да се сменят и по единични бройки,а не всичките.Съветвам те ако го правиш да комбинираш ремонта със смяната на гумичките на клапаните,ако ти харчи масло.Прецаканите повдигачи се познават при натискане ,без да сваляш разпределителният вал ако малко поддават.Здравите стоят "твърди".Така можеш да опрледелиш кои са за смяна.Карай с полусинтетика,за да могат да се пълнят повдигачите по-бързо.УСПЕХ!!! Благодаря много за изчерпателната информация колега.Остава само финансовата част на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 21 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2008 Пробвай първо само с маслото!Ако те дразни толкова де-макар,че е нормално-особено за по-стари мотори.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване