Jump to content

Въпроси относно Audi A4


Recommended Posts

Значи да започна така :

доста съм се наточил да си купувам Audi A4 1.9 TDI Седан , най вероятно модела с 90 к.с. и разбира се ръчна скоростна кутия,

година : най късна дата на производство Юни месец , 1997 година (до 2000 година най вероятно)

да одбележа ,че не скачам на нов автомобил ( всеки си постеля чергата според възможностите )

събирам информация относно колата и дали си заслужава наистина, тъй като чувам от положителни и отрицателни отзиви:

+ 1.Подцинкована ламарина,

2. Уш харчела 7 градско , 4,5 - 5 извън градско , което за мен е важно да харчи нормално.

3. Стабилна при движение

по принцип до преди няколко месеца чувах ,че единствения и ( - ) е ,че е скъпа потдръжката, но нещата наскоро се промениха:

1. казаха ми ,че двигателя съсдавал много проблеми

2. окачването също куцало

като цяло ми обобщиха ,да не се захващам с тая кола ,че щяла да ми излезне през носа , та идеята ми е да събера максимално много

отговори по темата , не само за това което аз съм обобщил ,но като цяло за всички + и - за колата.

Благодаря предварително на всички които ,ще ми отговорят по темата

( моля за изчерпателни отговори,но не и прекалено замотани ) :respekt:

p.s. причината да не гледам модела с 110к.с. е ,че вероятно ще харчи повече градско

Редактирано от darkneska
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за пръв път чувам 1.9TDI да е проблемен.Пък и тия 90 коня са смешни.Ако караш само градско и си спокоен шофьор.110 коня харчи малко повече,но и върви малко повече.Окачването съм чувал,че е леко и не много добро.Някой с А4 ще те информира скоро сигурно.Има доста теми за А4 ако говориш за старата/98,99/!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересни неща си казал, но с нищо не си се обосновал.

събирам информация за начало на изникналите ми в главата въпроси...

относно 110 к.с. и аз искам по голмяма мощност,но уви трябва да се мисли и малко практично ,що се однася до това ,че ще бъда нон стоп в нарастващите задръствания в Софиа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да започна така :

доста съм се наточил да си купувам Audi A4 1.9 TDI Седан , най вероятно модела с 90 к.с. и разбира се ръчна скоростна кутия,

година : най късна дата на производство Юни месец , 1997 година (до 2000 година най вероятно)

да одбележа ,че не скачам на нов автомобил ( всеки си постеля чергата според възможностите )

събирам информация относно колата и дали си заслужава наистина, тъй като чувам от положителни и отрицателни отзиви:

+ 1.Подцинкована ламарина,

2. Уш харчела 7 градско , 4,5 - 5 извън градско , което за мен е важно да харчи нормално.

3. Стабилна при движение

по принцип до преди няколко месеца чувах ,че единствения и ( - ) е ,че е скъпа потдръжката, но нещата наскоро се промениха:

1. казаха ми ,че двигателя съсдавал много проблеми

2. окачването също куцало

като цяло ми обобщиха ,да не се захващам с тая кола ,че щяла да ми излезне през носа , та идеята ми е да събера максимално много

отговори по темата , не само за това което аз съм обобщил ,но като цяло за всички + и - за колата.

Благодаря предварително на всички които ,ще ми отговорят по темата

( моля за изчерпателни отговори,но не и прекалено замотани ) :hilezh:

p.s. причината да не гледам модела с 110к.с. е ,че вероятно ще харчи повече градско

Разликата в разхода между 90 и 110 к.с. е минимална за сметка на осезаемо по-добра динамика при втория и при това положение AFN-а е по-добрият избор. Разходът, който споменаваш е може би леееко занижен, обаче не е далече от истината.

Точно този двигател (1.9 TDI във всичките му версии) е може би най-безпроблемния на VAG (направо си е епохален) и не знам кой ти ги говори тези глупости. Моя AFN е на "официални" 166 000 км, а е на действителни - по моя преценка - минимум 300 000 км - и си е пушка. Просто си иска съответните грижи и спазване на някои правила.

За поДцинкованата ламарина - тя си е стандарт за Ауди от 1986 г ако не се лъжа и не разбирам защо изобщо се споменава, това не е Опел или дърт Форд.

За стабилността - абсолютна за сметка на по-твърдичко окачване, ама на мен примерно така ми харесва.

По въпроса с окачването - не разбирам какво имаш предвид под "окачването също куцало". Носят се градски легенди от хора, които ей така си говорят наизуст - "Алуминиевото окачване на предницата е много слабо". Не е слабо (кажи коя кола би издържала на нашите лунни пейзажи без нещо да се разхлопа - примерно на служебния Тойота Ланд Круизер !!! се наложи смяна на задните амортисьори), просто е скъпичък ремонта. И много се дразня като го кажат това за слабото окачване, излиза че всичко е следствие на алуминиевите носачи. Разберете бе, носачът - бил той от алуминий - си е едно парче метал, той нито се огъва, нито се чупи. Проблемът идва от това, че шарнирите (а точно те се разбиват) са капсуловани в носача и не могат да се сменят. Сменя се целия носач и съответно оттам сравнително високата цена. Чувал съм, че вече се намират носачи (8 броя са общо) и за по стотина лева бройката, ама не знам, някой колега да каже. Тук нещата опират от марката, който е гъзар, слага Лемфьордер (тук и на мен ще ми е интересно някой колега ако е слагал такива да каже примерна цена и съответно как са се развили нещата след смяната). Зависи и от собственика - ако всяка дупка на пътя е "негова" ... много ясно ...

"Скъпа поддръжка" - това е много относително. Ако примерно досега си карал Голф 1,2,3 - цената за поддръжката ще ти се стори едва ли не скандална. Обаче като се има предвид класа на Аудито и това, което реално предлага, разходите за поддръжка са си напълно в рамките на нормалното. Цената за първоначално обслужване (ремъци, ролки, масла, филтри) примерно се движи между 400 и 700 лв в зависимост от това какво сменяш и при кого, а това не е нито много нито малко. Защото примерно за 2.5 TDI мотора съм чувал някакви суми от порядъка на минимум 1500 лв и достигащи до над 2000 лв ! И имай предвид, че моделът вече поостаря и успоредно с това стойността за поддръжка неминуемо лека-полека пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...